深水埗美荷樓Cafe結業!3月底為最後營業日 成功爭取寵物友善

文: 溫藹紅
2024.03.07

深水埗美荷樓Cafe結業!位於美荷樓青年宿舍的人氣Cafe「Garden at Mei Ho」,主打港式情懷裝潢,戶外則設露營座位,加上是寵物友善餐廳,主打多款世界美食及小食,深受食客歡迎,可惜Cafe最近宣布將營業至本月底。

深水埗美荷樓青年旅舍地下餐廳,多年來轉手多次,從過往的呼吸冰室、四十一冰室,再到對上的美荷冰室,為配合原來的舊有歷史,原址均會以香港懷舊為主題,包括於2022年進駐上址開業的Cafe「Garden at Mei Ho」,室內同樣主打港式情懷,戶外就大搞輕露營主題,吸引不少食客特意前往打卡。可惜的是,Cafe早前宣布將結業,3月31日將是最後營業日。

▼Cafe環境▼

Cafe透過社交平台專頁發文,指「回顧返過去兩年,我地有好多做得唔好嘅地方,感謝各位的體諒同支持,一路推動住我地進步」。

餐廳開業期間,除了日常營運,同時亦為寵物友善作出貢獻。店主表示,「由美荷樓禁止狗狗進入開始,我地一步一步爭取,到而家算係一個真正pet friendly嘅地方,過程都好多掙扎,而家日日都見到好多毛孩面孔,我地都好開心」,因此希望下一手餐廳可以繼續支持寵物友善,從而為美荷樓維持生氣。

▼原帖▼

Cafe不時推出新菜單,主打世界各地方菜式,其中東南亞美食如泰國、新加坡、日本等,最新就有大啡菇青醬意粉、墨西哥風味烤粟米、雞軟骨餃子、新鮮蝦肉手打蝦堡等;甜品亦各具地方特色,包括斑蘭蛋糕配椰子雪糕、糯米窩夫等,最難得是餐廳同時會提供毛孩們的美食,如又靚又精緻的狗狗達克瓦茲。

▼Cafe美食▼

▼狗狗達克瓦茲▼

結業消息一出,有長期支持的食客表示「失去咁好既寵物友善餐廳,好可惜」、「難得有pet friendly餐廳,咁快又要說再見」,又大讚Cafe每逢節日都用心佈置,而且又不介意狗狗毛孩「全場走」,加上不限時,坦言希望有日可以重開。大家記得把握機會!

▼美荷樓歷史▼

Garden at Mei Ho 詳情

地址:深水埗美荷樓青年旅舍地下
營業時間:09:00-18:30

資料及圖片來源:Facebook@Garden.at.meiho

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓