港媽買點心驚見「蒸熟」$5蚊硬幣 現金回贈?一睇唔開胃:成碟唔要得

文: 黃樂恩
2024.03.07

買外賣最驚被店家「加料」,但如果「加料」的是現金回贈,你又會唔會接受呢?早前就有港媽網上發文分享買外賣的不快經歷,稱自己在青衣某街市買了一盒點心外賣,沒想到準備進食時,竟發現內有一個「蒸到熟晒」的$5硬幣,讓她不禁推測被「加料」的原因是......

該名港媽於Facebook群組「青衣街坊吹水會」上發帖,表示日前在青衣長發街市的中式點心店買了一份雞扎外賣,沒想到打開外賣盒後,竟發現內藏一個完整無缺的$5硬幣。港媽看後感到非常無奈,便忍不住在網上發文公開事件,並在帖文中寫道「長發街市點心有五蚊回贈」,隨後更貼上多個hashtag「#多x謝晒」、「#咩情況下跌落去」、「#蒸到熟晒」。

從照片所見,該份雞扎外賣由發泡膠盒盛著,除了有腐皮、雞肉、芋頭、冬菇等正常配料外,更有一枚真的$5硬幣在旁邊,硬幣上仍留有少量芋頭等食物殘渣,疑似是師傅在製作點心時,無意中把$5硬幣與其他食物材料卷起。

帖文很快在網上引起網民關注,不少人都對於為何會有硬幣誤跌食物之中感疑惑,「咁都得真係無奇不有」、「做過咩嚟?先會一邊包一邊有大銀?」、「作為廚師,無可能睇唔到食物中有咁大嘅異物」,同時又形容點心中應該充滿銅臭味、實在太污糟,「啲錢咁污穢,畀個5蚊你,但成碟點心唔要得」。

不過,帖文中也有網友留下相當幽默的留言,有人認為樓主無蝕底,「正面d諗,有銀都好過曱甴喺入面」、「勁過街市門口嗰個八達通回贈」、「計平你五蚊」、「你就好啦有回贈」、「找錢畀你㗎」,也有網友認為「食到錢好意頭呀」、「好意頭,快啲去買6合彩」、「你今年行運,Lucky Coin」。

來源:FB@青衣街坊吹水會

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!