【限時!免費換新床褥】只需符合兩個條件!幫您貼身量製+送到上屋企

文: a.Ki
2024.03.12

過幾日(15/3)就係「世界睡眠日」。想日日都有好嘅睡眠質素,好嘅床品就好重要!即刻教您點搵適合自己嘅床褥,拉落去仲有「免費換床褥」活動,千萬不要錯過!

每個人的身體曲線均有所不同,惟傳統床褥一般只能提供單一軟硬度,令大部份人仰睡時臀部過度受壓,但腰部卻經常缺乏承托;側睡時,身體壓力則集中在肩膊和臀部,而腰部因承托不足而導致脊椎側彎。輾轉反側、休而不息就是身體舒緩這種超負荷壓力的自然反應。

DPM點對點®床褥有全港獨家「點對點®舒壓系統」。由太極®綿和彈皇™綿組成,分為多個獨立組件;就算係雙人床,都可因應個人身高、體重或睡眠習慣而調整排列,重點舒緩肩、臀兩大「超壓力點」,同時加強腰部承托,為您度身訂造出最適合的床褥!

立即參加>>>>【免費送🎁】度身訂造DPM點對點®床褥!

DPM由今日至4月14日,於日出康城分店(L4 410B舖)進行年度開倉,床褥、枕頭、床品都以低至2折發售,數量有限,有興趣可以去現場掃貨!

而即日起至2024年3月28日,只要符合兩個條件,即可免費獲得DPM點對點®床褥乙張 (可訂尺寸)!大家快啲去參加啦!  
立即參加>>>>【免費送🎁】度身訂造DPM點對點®床褥!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓