本地服飾店Skymart推1分鐘任拎靚衫「裝到幾多拎幾多」附參加方法

文: 溫藹紅
2024.03.19

本地服飾品牌Skymart向來主打平價少女服飾,近日全線門市驚喜推出「1分鐘任拎」遊戲,顧客只需購買指定紙袋,就可以於限時1分鐘內「裝到幾多拎走幾多」,任意狂掃靚衫,即睇參加方法及遊戲細則。

Skymart為本地少女服飾品牌,除了經營網店外,現已在香港擁有6大門市,分別位於旺角、葵芳、元朗、沙田、觀塘及天水圍。品牌即日起至本月底推出「$899一分鐘任拎」遊戲,涵蓋全線門市,顧客可於限時1分鐘內任掃店內貨品,並揚言「裝到幾多拎走幾多」,令不少女士大為心動!

▼參加方法▼

自2015年起成立的Skymart,除了提供各種日常少女風格款服飾外,同時亦於2021年創立自家設計品牌PEACHII,為女性顧客提供更多穿搭選擇,設計舒適且具時尚感。服飾款式如下(更多款式可瀏覽官網):

▼上衣款式▼

▼長褲款式▼

▼短裙款式▼

▼連身裙款式▼

店方表示,今次「$899一分鐘任拎」門市遊戲,每次只允許一位客人參與,而且全場衣服及配飾,均是參與是次遊戲的任拎貨品之一。不過需要留意「裝衫」入紙袋的合格準則,顧客即時掃到不適合碼數的款式亦毋需擔心,店方指可於遊戲完成後再更換合適尺碼。大家若想挑戰記得不要錯過!

▼9大遊戲條款及細則▼

 

Skymart 香港分店詳情

旺角TOP分店
地址:旺角彌敦道700號This is Our Place4樓401-402號舖

沙田分店
地址:沙田新城市廣場三期3樓A338號舖

觀塘分店
地址:觀塘APM一層L1-26A號舖

葵芳分店
地址:葵芳新都會廣場3樓353號舖

元朗分店
地址:元朗形點二期1樓A180號舖

天水圍分店
地址:天水圍T Town North 1樓N142號舖

資料及圖片來源:Instagram@skymart_hk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!