25歲咪神波波黃婧靈突然宣布懷孕!IG無預警報喜嚇窒網民:「終於可以正式宣布...」

文: 羅志宏
2024.03.19

現年25歲的TVB咪神波波(黃婧靈)一向是話題度十足的女藝人,早前她作客新節目《Mayanne小喇叭》,雖然穿著保守,但就示範了極大幅度的身體震動,成功引起觀眾熱烈討論。日前,波波在IG社交平台上突然宣布自己「懷孕」,突如其來的消息即時嚇窒一眾網民。

波波日前在IG社交平台上無預警報喜,突然宣布自己「懷孕」,劈頭第一句寫道:「今晚終於可以正式宣布!我懷孕啦!」嚇到一眾網民以為女神極速封盤做人妻。然而,事實只是波波做「標題黨」,只是在說自己的耳朵「懷孕」,並非真的有BB要做媽媽。

 

 

波波續寫道:「🤰🏼耳朵!😍😍😍 Omg!!!!! 經耳人係周興哲!好好聽呀❤️ Show肌彈琴吉他溫柔全部都直中我要害😳 仲要聽到我最想聽嘅你好不好 真係好開心!謝謝你傾力演出🥰」,原來波波是「情歌王子」周興哲的粉絲,特地前往澳門欣賞演唱會,只是大飽耳福後「耳朵懷孕」罷了。

 

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓