打工仔1原因後悔跳槽惹同情 苦呻行錯路!網民:蠢人先跳出舒適圈,聰明人會咁做?

文: 黃樂恩
2024.03.24

轉完工先覺得當初行錯路?近日有打工仔網上發文,表示後悔當初因為人工低而轉工,沒想到5年後,前公司同事全部「加哂人工」,自己就在新公司「捱生捱死無得升,人工仲原地踏步」。此帖一出,引起網友熱烈討論,有人對於樓主經驗頗感同情,紛紛在留言中安慰樓主,但亦有網友狂踩樓主2缺點,「點解無第間公司高啲人工請你?」

早前LIHKG討論區上,有打工仔發文以「(放負)有無人轉完工先覺得當初行錯路」為題發文,分享自己後悔「跳槽」的經驗。樓主表示,由於前公司人工不高,所以他在5年前果斷轉工到現在的公司,「當初係因為人工低先轉工,不知幾恨轉工,真係轉得成功勁開心」。

不過最近樓主就收到消息,原來前公司同事全部「加哂人工」,而且工作內容不變,簡直是「輕輕鬆鬆又一日」。相比之下,樓主形容自己日日返工就想死,直言「中哂伏,捱生捱死無得升,人工仲原地踏步都唔知為咩」,讓他感到非常懊悔,不斷想著自當初為甚麼要轉工,隨後更在文中感嘆道:「我都係想多少少人工啫,點解個天好似要懲罰我咁呢!」

對於樓主情況,網民頗感同情,紛紛在留言中安慰樓主,又提醒他不要灰心,「冥冥中自有主宰」、「咁咪再轉工囉 」、「下一次有得揀唔好再揀錯」。樓主亦有對此回覆,他表示「我都知個個都勸唔好望返轉頭,依家有份工揸手算好之類,比我揀多次都應該會轉工,因為心態上真係好想轉變」。

不過,有網友則認為「你唔轉咪又係成日姣住份新工覺得佢會好啲...」、「都5年啦,仲睇唔開?」、「有先知冇乞衣啦」、「5年都要出post呻,放低啦施主」,又形容樓主是一個為人短視近利、工作表現並不突出的人,「點解無第間公司高啲人工請你?一係你舊同事做得好過你,一係呢份工邊個做都一樣,只係按市價調整」、「你唔跳出舒適圈,人地點有位跳入去?」、「一向都係蠢人先跳出舒適圈,聰明人係諗辦法擴大舒適圈」。

來源:LIHKG 討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓