J2台男主持文頌男Koba患癌停工多時終復工 身形明顯消瘦亮相螢幕依然投入

文: 羅志宏
2024.03.20

TVB J2台節目《不正常愛情研究所》逢周四晚10點J2(82 台)播映,明晚(21日)播出一集,由金永衡(Kim)、文頌男(Koba)、麥惠琪(Susuca)及2位J2ers黃紫恩(Jojo)、陳國麟(Doniven)擔任主持。今集研究題目是「音樂情人」。其中因病停工多時的文頌男(Koba)終於復工,再度亮相節目。

文頌男(Koba)早前他被確診患癌,需要休息並接受化療。去年12月,文頌男在IG社交平台上發文:「我幾個月前確診自己有癌症🚑依家有一個大概6×6×4cm 咁大🤏嘅惡性腫瘤喺我嘅椎間近盤骨附近嘅位置🫠因為壓住咗啲神經💥🤮所以行動唔方便同週不時會劇痛😭」

Koba當時續稱:「我由兩個月前左右已經全面停工休息🛌最近仲開始咗化療💊💉希望好快可以好返😇繼續拍唔同嘅嘢畀大家睇🎥暫時我都好正面面對✨大家唔洗擔心😌都好多謝呢幾個月嚟不斷陪我出入醫院、照顧我嘅所有朋友們❤️❤️冇你哋真係搞唔掂🥹」

 

節目中Koba帶上cap帽,雖然身形較消瘦,但看來頗精神,看來復原得不錯。更重要是他的投入及活躍度依然,當「有故事的人」Busker阿紀談到如何應付熱情的fasn時,Koba即場扮演「痴情小fans」,投入度百份百,反而搞到阿紀不知所措。

 

 

之後,阿紀透露busking界醜聞,Busker溝fans的現象非常普遍,他說︰「busker同fans互相follow,一定係有好感,要溝真係好易,band房經常變炮房。」Kim亦是busker出身,他笑言認識一位一腳踏三船的busker,有趟街頭表演出事,Kim笑說︰「通常唱完歌,啲女朋友都會行埋去讚男朋友唱得好好聽。」當時三個女仔一如既往,同時向男友方向行去,當各自爆出一句「BB」時,該名busker同場加映街頭斷正。 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓