梁諾妍孕期帶愛犬Molly行山 四子之母相伴趁機減肥腰變細

文: 余美鳳
2024.03.23

梁諾妍(Inez)為老公洪永城誕下愛女Amber之後再懷第二胎,預產期是下月初,今次「Sir Face2.0」到底是否跟洪永城再是餅印一樣呢,實在令大家大感期待。一向熱愛運動的Inez除了在懷孕期保持有限度的跑步外,更不時帶同愛犬Molly一齊行山。經常睇Inez、洪永城或者Amber的社交平台的話,相信對Molly絕不陌生,Molly是洪永城和Inez所養的金毛尋回犬,比Amber更要早來到家中,所以是家中的大家姐。

同場加映:出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門

Molly非常乖巧,一直陪伴住Amber的成長,就算Amber有時大力少少,Molly都只會閃避,而Amber逐漸成長,慢慢都學會愛錫這位家姐,每次出門都會親親家姐,畫面非常甜蜜溫馨。Inez現時腹大便便,難以負重跑步,所以她選擇行山運動,保持身體最佳狀態迎接生產的日子。Inez大讚Molly:「Molly and the bump!8個多月開始主要行山同喺屋企做輕量運動同伸展多~行山當然帶埋我個最佳伴侶。發現Molly家姐呢個月同我行多咗山,條腰仔都返返嚟,一齊fit都好開心丫!」

 

 

Molly細心又甜蜜,原來因為她跟Inez一樣是人母,Molly已經是四孩之母,Inez會不時帶Molly去探望他的四個仔,一大堆金毛尋回犬聚在一起,特別熱鬧。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓