金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

文: 余美鳳
2024.03.24

藝人星途是否順利、能否走紅,要靠天時、地利、人和。衛詩雅2008年入行不久,幸運地成為英皇公司旗下藝人,可謂樹大好遮蔭,工作量毫無疑問會比他人多。不過,在這個娛樂圈打滾16年話題欠奉,形象令人印象模糊,甚至早前接受薛家燕訪問時,更被對方誤認為連詩雅。衛詩雅自嘲是零話題女藝人,不過機會突然出現,衛詩雅的「飛雲」終於來了,今年憑電影《不日成婚2》,獲提名金像獎「最佳女主角」,守候多時終於被看見。

衛詩雅亦坦承自己有這個問題,她早前接受本網訪問時自認在別人眼中是個悶蛋,一個毫無話題性的女藝人:「當一知道有份被提名,真係好興奮,唔止係衛詩雅,係整套戲,覺得有人睇到我哋全個團隊,有被看見嘅感覺。始終呢套戲係愛情小品,呢個片種同金像獎好似冇乜緣,而我同金像獎更加無緣,我不斷問自己係咪發夢,好難以置信。」

其實衛詩雅入行以來,拍戲的機會不少,她演出過不少出名電影《全城熱戀熱辣辣》、《金雞SSS》、《掃毒2天地對決》、《紮職2》、《不日成婚》系列;而她亦有拍劇,近年在ViuTV的《歎息橋》、《Food Buddies》越來越多人留意到她,大讚她增添了不少女人味,而且都話她在戲中演得出色。

除了跟獎項似乎沒緣之外,衛詩雅亦自知入行以來的話題性也不高,早前接受薛家燕訪問時,衛詩雅也被認錯是連詩雅。衛詩雅都自嘲是最悶的女藝:「我成日畀人認錯,可能我係欠一個記憶點,欠討論性話題,係咪要整一單新聞出嚟,但有新聞又未必好。我可能係全港最悶嘅女藝人,咁多年冇新聞算係我最大嘅新聞。」

不少藝人都會自己製造機會、營造話題,衛詩雅笑言,初入行的時候,跟陳家樂都一樣,出席活動時都未必有人理會:「我哋好早明白娛樂圈有緋聞就有新聞,我哋次次出嚟冇人理,於是自己製造緋聞,記者只會訪問其他大明星,我同陳家樂會喺後面扮傾偈,叫佢搭我膊頭扮有嘢,但係都冇人理。直至有次被人追蹤我哋一齊行街,話我哋拍拖,我哋嗰次好開心,有嗰種:阿媽我得咗喇嘅感覺,向住成功邁向一大步。」

有段時間,衛詩雅被遺忘,甚少工作。她表示有段時間沒工作,收入很少,與陳家樂一起捱過窮困日子:「有段時間我哋互相向對方借錢,有時八達通冇錢,要問佢借100元增值返屋企,隔兩日還番。食飯一定惟有AA制,如果邊一個環境好啲,都會請吓客,夠錢嗌凍飲加2元嗰隻囉。」

衛詩雅曾因為人氣欠奉而聽過不少閒話,令自己難憾:「有段時間我好似被呢個圈遺忘,公司傾咗個工作番嚟。我都識嗰個搞手,對方話我搭你落去架咋,肯畀你做已經好好,聽到嗰刻好傷心。有時啲投資方都嫌我冇名氣唔想用我,另外有一次,有個導演想搵我拍嘢,但會有人問,點解你用衛詩雅?佢連提名都冇,點解用佢。不過我一世人夠運,好多貴人幫我。」

一直堅強的衛詩雅沒有被打沉,她懂得尋找機會,在被遺忘的日子裡,她積極考取專業牌照,亦有做過不少生意。近年,亦都會發展網上社交平台事業,她有自己的YouTube頻道,自己拍片剪片:「呢個係我主要收入,而家主要收入係網上媒體。以前做藝人會好被動,但而家唔同喇,要自己製造機會,我成日同公司新artist講,無時無刻都要自己搵機會畀自己。」

對於電影拍攝,衛詩雅同樣都有這樣積極的態度:「就係因為鍾意拍戲,所以會主動啲,到而家我都會主動打畀啲導演問有冇角色搵我做,就算一個行路過鏡嘅人我都OK,到而家我都會。」而這麼多年的拍戲生涯,衛詩雅很感激李敏和邱禮濤導演,而她更稱陳茂賢導演是自己的伯樂,感恩他們一直重用自己,才育成今天的衛詩雅。

圖片來源:本網圖片、IG、資料圖片、大會提供

Makeup: MW
Hairstyling: Daniel Chou
Outfits: INITIAL
Venue:余地 @yudei.hk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓