關菊英與女友現身陳淑芬生日會 65歲逆齡生長 曾傳健康出問題

文: 余美鳳
2024.03.22

「陳淑芬•星星相識50年•生日及答謝晚宴」已於昨晚(21日) 圓滿完成,筵開三十多席,來賓星光熠熠,其中久未露面嘅關菊英(菊姐)都有現身。

「陳淑芬•星星相識50年•生日及答謝晚宴」先以國際知名歌手 Paul Anka 送給陳太的祝福視頻開始,Paul 把 My Way 改了歌詞錄製成這個非常特別的 Birthday Message ,陳太表示很多謝他,她續說:「有些朋友很難請得到他們食飯,而今晚有接近十圍朋友是從外地飛過來,他們分別從美國、澳洲、新加坡和內地。我覺得真的很感恩,很幸運在入行 50 年後,今日仍然可以站在這個台上,仍然在這個行業服務大家、在現場那麼多朋友見證那些光輝時刻。你們仍有很長的路要走,而我也仍然會做下去,我會做到最好,做到我做唔到為止。」

同場加映: 出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門

 

久未露面嘅關菊英昨晚亦有同佢嘅同性密友周偉利現身,周利偉比起幾年前發福不少,而菊姐就keep得好好,着上黑色西裝褸嘅佢身形勁弗,皮膚甚至比起之前更加光滑,面形都圓潤咗,神彩飛揚!菊姐仲同米雪姐合照,令大家《溏心風暴》細契同莉姨嘅回憶番晒嚟!

關菊英五年前被爆多次目擊她出入醫院,兼要抽取骨髓作檢查,自從2018年跟《溏心》班底公演舞台劇《秘密》後,一直深居簡出,2018年12月最後一次公開演出係喺吉隆坡雲頂開演唱會。佢曾透露完成舞台劇後會暫停拍劇,享受人生。關菊英當時表示發覺有少少問題所以去驗身。醫生話佢「其中一樣嘢超標」,所以去抽骨髓驗吓,但出嚟結果係冇大問題。強調自己「行得走得」嘅菊姐近年露面精神的確未見太大異樣。

其實追求簡單生活嘅關菊英,生活充實又着重養生,曾透露每日要步行至少一小時外,還會做Gym、玩瑜伽及學跳拉丁舞, 飲食亦以清淡為主,包括喝大量水及食大量蔬果,難怪已65歲都駐顏有術,樣貌及身材都未有走樣!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓