中年好聲音2│周啟生反駁評判唔使識唱歌論 寸伍仲衡:接受完全冇水平嘅嘢?

文: 余美鳳
2024.03.23

周啟生作為一個音樂人、亦是幕前歌手,對於音樂和歌曲的執著,是理所當然的事。作為香港樂壇前輩的他,以往都坦白地某啲歌手唱功有讚有彈。即將在本周日舉行《中年好聲音2》總決賽,無綫找來已在內地發展了一段日子的楊千嬅,擔任評判,引來兩極的反應。而周啟生都有留意這件事,亦作出了中肯的批評。

同場加映:出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門

楊千嬅在香港樂壇發展多年,她的唱功,對於普遍有聽本地流行歌的樂迷來說,自然都十分了解。今次她會擔任唱歌比賽的評判,有不少網民批評她以往唱歌經常走音,都質疑她做評判的能力,竟然亦都有好多人支持楊千嬅。其中一個支持者留言:「其實千嬅嚟做評判都要畀你哋鬧?你要搵晒啲唱歌好掂嘅?仲要千嬅唱歌根本唔差,內地咁多歌手佢都可以咁紅,證明唱功!佢喺內地開演唱會門票秒殺,證明人氣!請佢做嘉賓有何不可?」兼且更留言謂,「難道伍仲衡識唱歌?」無辜被扯中話題之中,伍仲衡躺著中槍疑立即起身反擊,在社交平台寫道:「冇常識嘅人先會覺得做歌唱比賽評判一定要唱歌好聽。」

這事引起周啟生的神經,他在自己的社交平台出帖文表示:「一個唔係作曲家,唔係編曲家,唔係音樂人,唔係綜藝科監製高層,同音樂並無其他關係,只係一個人人都認為唱歌唱得唔好嘅女歌手,擔任一個唱歌比賽嘅評判。有人撐佢認為做呢個唱歌比賽評判,係唔需要唱歌唱得好,我想問呢個係乜嘢偉大精警邏輯?係唔係孕育一個新香港去接受一啲完全冇水平嘅嘢?」最後,周啟生還出動hashtag「#無恥嘅人永遠無恥」和「#衝出嚟維護無恥嘅人至尊無恥」。似乎一次過射晒楊千嬅與伍仲衡。

當日,周啟生談到香港流行音樂巿場的生態,該帖文還自爆20前已經批評楊千嬅不適合唱歌,當時同樣引起支持與反對者的聲音爭論。今次批評,有網民批評周啟生此舉有呃Like成份,借此出位;亦有人覺得周啟生反對有理據,「楊大嬸佢完美演繹咩叫命水好,唱得比佢好嘅多到可以係香港搭條橋去日本,請衞蘭仲好啦,瞓喺度唱好聽過佢」、「紫頭嬋係行走中的CD喎,佢咁勁,梗係要預佢一份啦,反正個節目都只係個商品,要嚟搵贊助商D銀両啫」、「次次都用哭用情緒當借啲咦,大媽沒有行為是不離譜的」、「唔識打籃球,可以做籃球教練。所以個問題就嚟啦,究竟分唔分到,乜嘢係難聽,乜嘢係走音,唔同風格嘅分別」、「走音天后做評判,我好期待, 充滿娛樂性, 一路睇一路小」。

 

不少歌手都曾經被周啟生批評過,早前舉行演唱會的陳蕾,周啟生就在帖文發表感受:「聽佢現場嘅表演,真係嚇咗我一跳,彈結他甩皮甩骨,唱歌近乎離晒譜咁走音。如果我冇記錯,早排佢攞咗最受歡迎嘅女歌手獎。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓