洪永城老婆順利誕下細女「Sirface 2.0」 梁諾妍期待一家五口未來跑馬拉松

文: 余美鳳
2024.03.23

恭喜!洪永城老婆梁諾妍順利誕下第二胎,改名做Beryl(SIR NOSE)。梁諾妍興奮在IG宣布喜訊,指聽到妹妹的出世時的喊聲,她與老公喜極而泣,更表示最期待一家五口未來一起跑馬拉松呢!

同場加映:出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門 

梁諾妍Po出一家合照,留言:「2024年3月21日,我們的 sirface 2.0妹妹 Beryl 喺荃灣港安醫院出世了!重7磅2,51cm tall,SIR NOSE。多謝你選擇我哋做你父母,我會係你和家姐最強嘅後盾!」

她又指今胎是剖腹產:「由於第一胎食全餐關係,為咗避免同上次一樣,今次要開刀攞妹妹出嚟。而由於第一胎我係震痛到瘟瘟沌沌,今次嘅剖腹產對我嚟講好似第一次體驗咁,當聽到妹妹出世嘅喊聲,我同洪爸爸都忍唔住,捉住對方隻手一齊感動到喊出嚟。呢個感覺太奇妙了!見到你足晒磅健健康康,成隻粉紅肉肉豬仔咁,媽媽倍感安慰!」

 

最後她亦表示:「多謝荃灣港安醫院,由Sirface 已經一直照顧得我哋好好到二胎。多謝張智醫生,最細心的婦科醫生,令我完全放心將我同BB交給你。感謝兒科伍永強醫生、麻醉科鄭浩怡醫生同所有好好嘅護士姑娘。多謝洪爸爸一直嘅陪伴,繼續組織一個又熱鬧又溫馨嘅家庭。期待3姊妹嘅相處!」

而洪永城亦「代表」細女留言:「頭先我都聽到啲姐姐話叫我sir face 2.0 ,我其實有啲唔開心,因為我想似我靚靚嘅媽咪多啲,我一定要做mum face 。我知道我喺媽媽肚入邊嘅時候跳跳扎扎,令到媽咪瞓得唔好,同埋原來我自己都幾有肉地頂住媽媽個胃,大個咗我一定會好好照顧媽咪同佢個胃。同埋一定要多謝醫院嘅哥哥姐姐們,感謝婦產科張智醫生、兒科伍永強醫生、麻醉科鄭浩怡醫生令到媽咪平安生產,我一定會成為一個健康嘅寶寶。我好高興嚟到呢個家庭,我有個好為食嘅大家姐Molly ,又有一個非常好動嘅二家姐,所以我決定傳承佢兩個嘅優點成為一個又為食又好動嘅三妹,同埋我偷聽到爸爸話一定會帶我周遊列國去旅行喎,好嘢!」

圖片:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓