麥明詩婚禮邀請舊愛林作媽媽 王莉妮嘆遺憾:盛勁為型過我個仔

文: 余美鳳
2024.03.24

麥明詩(Louisa)同盛勁為今日舉行第二場婚禮,廣邀親朋好友,當中有唐詩詠、曾俊華、黃德斌、戚其義、林正峰,翁嘉穗以及其夫鄔友正;另外仲有江美儀、陳庭欣、吳業坤、戴祖儀、劉佩玥、鄧卓殷同郭子豪,不過最爆嘅就係佢邀請咗前度林作嘅媽媽王莉妮到場。

王莉妮表示係麥明詩請佢嚟,大方接受訪問,妙語連珠,佢表示同麥明詩一直保持友好關係,仲會不時見面:「做唔到新抱做契女,有時都約出嚟飲茶傾偈。」王莉妮話婚禮前已經以「前度媽咪」身份見過盛勁為,指三人都冇尷尬,仲大讚盛勁為:「好靚仔、好有型、好有擔當,好開心Louisa搵到幸福。(個髮型呢?)型過我個仔,我個仔個頭撐嚟撐去,(盛勁為)又夠高,比起嚟我個仔……哈哈,唔係話踩我個仔,一比起嚟呀盛……」

同場加映: 娛樂 • 金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

王莉妮又大嘆覺得好婉惜:「我之前一味想箍煲,用咗好多方法,之前娛樂圈都好多啦,鄭秀文7年、8年後復合,我都帶有希望可唔可以返嚟,足之都唔得啦!嗰時未來奶奶……做唔到新抱,只能夠祝福,做唔到新抱做契女,佢(Louisa)都話好開心。」被問到點解今日林作冇到,王莉妮就大笑:「冇人邀請佢嚟喎!佢有同我講:『你玩得開心啲啦,祝Louisa新婚快樂,早生貴子。』」

王莉妮講到幾時到佢做奶奶,佢就話自己都好想,唔想林作養狗,想快啲抱孫。王莉妮又話有時啲嘢要睇開啲,自己已經開始接受裕美:「開始接受到,自從我仔入院。」被問到幾時好日子,佢就話想今年內娶新抱:「Louisa完咗(結完婚),我又度下,到時我個仔結婚我又請Louisa去。」但講到裕美有幾多分時佢就有啲猶豫:「慢慢嚟啦,我舊年8月先開始接受。」而林作事業方面,王莉妮都指佢開始上軌道,唔使經濟資助佢,仲會問番佢有冇錢使,𠱁到佢好開心。

 

問到王莉妮今日預備咩禮物畀Louisa,佢又忍唔住「爆」:「送紅包最實際,同埋用心寫咗好多嘢。Louis好乖女,之前都寫好多嘢畀我,呢世都留喺心,保存喺我手機好遺憾……佢真係好乖,如果做到我(新抱)今日就係……唉……唔可以再講喇要收口,祝Louisa新婚快樂、永結同心、早生貴子,多謝大家!」

林作幾年前曾與母親王莉妮為香港開電視節目《搵陣》任嘉賓,林媽媽希望兒子可以找個門當戶對的人,蘇師傅贈言林作命格要找強悍女人,不能小鳥依人,林母聞言即有所領會說:「咁我知喇!緣分嘅嘢可能兜兜轉轉都會返嚟。」林媽媽一直都對麥明詩念念不忘:「唔開名,總之呢啲嘢好難講,我好相信有嗰一日,總之佢翻兜或另結新歡兩個方案我都接受,佢以前啲女朋友我個個都夾到。師傳幫忙擺個桃花陣,幫我搵返個『好新抱』!」

來源:本網圖片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓