吳若希電話慘被偷走網上緝兇 鎖定電話位置:乖乖攞番嚟TVB

文: 余美鳳
2024.03.26

吳若希(Jinny)近日忙於拍攝新劇《奔跑吧!勇敢的女人們》,日前才大夥兒開開心心為同劇的演員蕭正楠慶祝生日,可惜轉個頭就發生不愉快事件。Jinny今日在社交平台分享電話被偷走的事,更在網上公開緝兇稱已鎖定電話的位置,呼籲手持她電話的人盡快將電話交到TVB。

 同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

Jinny在IG分享一張地圖照片,她留言說:「話說,我尋日喺灣仔滙豐銀行附近俾人偷咗部電話,電話嘅IMEI係35 323395 805050 2。16分鐘之前,佢喺將軍澳出現過!其實我都報咗警㗎啦~不如你乖乖哋攞返(番)返嚟TVB俾返我啦~~何必呢?」根據她提供的圖片,電話鎖定的位置是將軍澳維景灣畔附近,好友陳詩欣、麥美恩、戴祖儀、何遠東等都認同要找出「兇手」,不過茫茫人海,到底點搵?有網友建議Jinny將呼籲的句子轉成英文,Jinny自認英文不好,網友都自發性為她翻譯,非常窩心。網友們議論紛紛,Jinny坦言傷心足一晚,就算昨晚出席婚禮都未有機會拿電話影相拍片,非常可惜,「我好慘ga(呀)~ 好多通告係入面~ 依家做嘢都唔方便」

 

 

隨後,Jinny的歌迷會和麥美恩等都有發出呼籲,希望持有她電話的人可以盡快聯絡,方便交還。身在電視城開工的Jinny望住電話在同區,但就這麼近那麼遠的距離,令她都大感無奈,「我同部失機嘅距離,只有一條橋!」尤其是Jinny電話入面全部都是工作的內容以及仔女的照片,失去的話就非常可惜,認真陰公。

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓