炎明熹疑失餐廳代言由前輩頂上 歌迷難接受紛紛留言表達訴求

文: 余美鳳
2024.03.27

炎明熹(Gigi)早前獲邀為大家樂的餐廳擔任代言人,更唱出由伍仲衡創作的主題歌曲《好想約你》,歌曲洗腦又老少咸宜,令大家都印象深刻。同樣,Gigi的演唱會都獲得餐廳全力贊助,雖然因颱風關係,補場改於下月舉行,但海報上所印住仍然是由大家樂贊助。今日,餐廳出FB全新海報,疑似撤換代言人,將Gigi改為她的前輩組合。

同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

大家樂早前邀請Gigi擔任代言人,不過官方FB昨日突然換上Twins的照片,並留言說:「【大家樂 X TWINS 破天荒合作?!】下一站唔一定係天后,仲可以係大家樂!Twins 蔡卓妍&鍾欣潼首次同大家樂合作,究竟會帶嚟咩新火花呢!好快登場㗎喇,呢幾日記得mon住我哋呀! 」

 

 

雖然未有交代是否正式更換全新代言人,但Gigi的歌迷已經開始有反應,在社交平台議論紛紛,部分激進人士表示:「如換代言不會再幫襯」、「點解要換人,唔去大家樂lu」、「支持Gigi,無Gigi唔會去大家樂」等等,不過亦有理性歌迷留言說:「希望Gigi x Twins 合作」、「Gigi係福將,加埋Twins簡直如虎添翼,Gigi加Twins生意肯定再上一層樓,唔知Gigi會唔會搵埋Twins做演唱會嘉賓呢?」、「支持TWINS x大家樂,一樣支持Gigi炎明熹,好想約你!」等等。Twins的蔡卓妍(阿Sa)同鍾欣潼(阿嬌)都立即做好代言人的工作,在IG分享Twins登上大家樂手機APP的照片。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓