周杰倫被余文樂出賣最真實憔悴樣 網民嘆:於周董模仿大賽只排第三

文: 余美鳳
2024.03.27

余文樂之前經常被指靚仔樣崩壞,日前佢喺香港被野生捕被指回春,非常有驚喜。不過轉個頭佢竟然「出賣」老友周杰倫最「赤裸」嘅時刻,相中周董勁憔悴,真係完全認佢唔到。

余文樂同周杰倫近年成為「波友」,現時長居台灣嘅樂仔不時都會同周董打網球,除咗鬥波之外,二人仲不時隔空「鬥嘴」。日前余文樂post出周董運動中嘅相,留言:「這位先生明顯沒有專心工作,每天一定偷偷去練球,本來想贏他行李箱,結果不成功。」睇嚟二人以球賽作打賭,余文樂最終成為周董手下敗將。

同場加映:  金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

不過輸贏都唔係重點喇,大家都將焦點放喺余文樂鏡頭下嘅周杰倫,相中嘅佢異常憔悴,雙眼腫到皮蛋咁大,露出兩截色肉臂,如果唔係有caption都未必認到。運動時冇得化妝整頭又大汗淋漓,估唔到男同女都係呢個時候咁脆弱!

 

 

唔少網民都留意表示震驚:「根本就認不得。」、「這真的是周杰倫嗎?」由於近年「民間」出現咗唔少同周杰倫撞樣嘅人,多到大家講笑話周杰倫已經成為一個民族,所以都有人講笑:「周杰倫於自己的模仿大賽只排第三。」的確周董好似已經唔係大家印象中嘅樣,依家已經變得更加成熟有男人味喇!

圖片來源:網上圖片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓