2R黃婉君追逐中年夢想推跳唱歌 人妻營造惹火感覺大玩濕身誘惑

文: 余美鳳
2024.03.26

前2R成員黃婉君(Rosanne),2009年與丈夫白恩庭結婚後,便淡出娛樂圈,之後榮升媽媽育有一子。但唱歌表演團火一直沒有熄滅。近日延續「中年夢想」,再戰樂壇,推出單曲《帥起來》。

今次Rosanne 自資推出歌曲,兼且落重本誠意製作拍MV,憑MV展示在這個年紀,而且當了母親,仍然可以魅力非凡、而且增添不少成熟味,相當有型。

同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

重新再接觸演藝工作,Rosanne十分認真,所有事都親力親為,還首次擔任MV監製,早前為拍攝MV,花了3個月籌備,而單是排舞都花了2個半月。Rosanne為了在MV內呈現最美好的自己,跟很久不見的歌迷再見,她不惜工本花六位數字製作。而且每樣嘢都十分講究,除了有美感之餘,亦希望做到有藝術效果,

拍攝MV當日,天氣仍然十分寒冷,由下午開始拍攝至凌晨,Rosanne更面對不少難度:「去到現場先發覺,平時喺studio練,同喺街跳舞,有好大嘅分別。我要keep住企中間位,但一轉個圈就唔知中間位喺邊。加上邊唱邊跳舞,眼神要跟住郁動嘅攝錄機都係一個挑戰。」

 

Rosanne首次要跳唱,有板有眼,除了要在貨櫃、貨車上拍攝展示有帥氣一面外,還要濕身演出,表露性感:「拍到尾我要同Dancers一齊淋雨跳舞,呢場舞用咗三架水機,我哋全身濕晒,連底褲內衣都濕埋!我已經凍到震,但Dancers們非常專業一啲埋怨,好感激佢哋。」

圖片來源:大會提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓