楊茜堯靚囡囡食生果變污糟貓 盡得羅子溢真傳超有明星相

文: 余美鳳
2024.04.03

羅子溢與楊茜堯育有一仔一女,兩個小寶貝盡得父母真傳,眼大大靚仔靚女,細細個已好有明星相。楊茜堯日前帶囡囡「小珍珠」趁清明回鄉,兩母女齊齊摘桑葚,小珍珠邊摘邊吃變成「污糟貓」,但因樣子太可愛,一眾姨姨叔叔忍不住留言狂讚。

同場加映:全民造星V丨香胤宅愧對粉絲親解未簽約苦衷 用舞蹈說故事流露對太太愛意 

楊茜堯偕家姐楊卓娜一起回鄉下湛江,一起去桑園體驗田園生活。小珍珠第一次摘桑葚心心眼超興奮,忍不住摘完即吃,食到嘴仔、手仔,衣服都布滿紫紅色桑葚汁,為食的模樣超可愛。

楊茜堯亦忍不住笑囡囡:「珍珠家姐第一次去摘桑葚,一邊摘,一邊吃,開心得不得了。我在旁邊一邊拍照,一邊叫不要把手搓在衣服上…最後還是放棄了 #復活節變身吸血小魔鬼 #復活節快樂 #愚人節快樂 #點解你咁得意嘅」原來小珍珠相當孝順,親自餵姨媽楊卓娜食水果,楊卓娜亦留言:「每年三至四月是桑葚的季節!前往一望無際的桑園,即摘即吃,鮮甜無比!#桑葚 #採桑葚 #春天也是收穫的季節 #清明回鄉」

羅子溢留言大讚妻女:「大小可愛!」被網民取笑「求生慾極強」:「 成日都睇到你既回應好有求生嘅本能😆😆😆笑c(屎)。」一眾星級姨姨叔叔留言狂讚小珍珠可愛又靚女,例如唐詩詠、林子善、陳自瑤、梁諾妍等,黃翠如則說:「得意成咁點算呀?」立即被網民提議她「生番個」!

 

 

圖片來源:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓