39歲衛詩雅入行16年歷盡低潮期無人搵 可能是唯一零緋聞女藝人

文: 羅志宏
2024.04.04

2008年憑青春劇《四葉草之盛裝舞步愛作戰》獲霍汶希賞識,簽約英皇成為演員的衛詩雅(Michelle),出道16年接拍超過40部電影。今年,她終憑《不日成婚2》首度入圍金像獎最佳女主角。衛詩雅日前接受電台節目《星光背後》專訪,她分享浮沉影圈16年的起跌終被看見的感受外,更首揭Mani最初發掘她,原來先想捧她做歌手的試音爆笑「難忘」回憶。另外,她更親解入行多年來與眾圈中男神合作,從沒擦出愛火花的原因。

衛詩雅入行前曾銷售珠寶,另亦兼職模特兒、救生員等工作,故未出道已拍攝張敬軒多首MV,及至08年拍《四葉草之盛裝舞步愛作戰》後再被英皇羅致旗下正式當演員入行。不過,衛詩雅指經理人Mani(霍汶希)想她先做歌手,她更曾到名監製舒文的錄音室試音,她說:「係呀!一開始係搵我做歌手,因為試音過程太恐怖,就無做到歌手。」

衛詩雅更分享當時首次試音的經歷,「我第一次入錄音室,要戴上耳機去聽自己唱歌,但我聽到自己唱歌就嘔啊!嗰陣係舒老闆幫我試音,我仲舉手同舒老闆講要去廁所嘔!佢仲以為我講笑,但我真係去咗廁所嘔。」試音後Mani與衛詩雅討論發展方向:「佢話你做戲ok,你去拍戲啦,拍唔到戲個啲先唱歌啦,所以之後大家對我唱歌無再任何希望。」

衛詩雅一踏足影圈,就夥拍當時被英皇力捧的洪卓立演情侶,任《很想和你在一起》的女主角,被問及一入行就做女一的感受,「當時唔識諗,我以為每個人入行就會做一次女主角,而家諗返,先發現當時嘅機會好難得。」她亦披露當年未成名的戲中另一拍擋陳家樂經歷低潮期的不快事,「當時宣傳《很想和你在一起》做好多訪問,公司安排我、阿Ken同家樂一齊做,果時家樂同我講佢好唔開心,佢覺得每次訪問都無咩人理佢,好少問佢野,但我唔為意,因為我啱啱入行唔識去留意呢啲細節,唔明白佢的心情。但經過咁多年後,我就明真係好難受,因為我都經歷過好多,係好難捱!」

衛詩雅坦言入行後三、四年後,有時演回大配角,甚至劇組茶水阿姐預備水杯也沒有她名字時,才令她最感慨,「有段時間我都係低潮期,我會反問自己係咪演得好差,有段好長時間無人搵我拍戲,我會好質疑自己,但我又好鐘意演戲,所以我會主動爭取機會。」

 

 

入行16年來,衛詩雅跟不同圈中男神合作,但從來零緋聞,她笑說:「我最大嘅緋聞就係無緋聞,最大新聞就係無新聞!其實我都唔知點解,我都好想製造啲緋聞出嚟!」被問到有沒有跟對手試過戲假情真,「拍緊嘅時候係會有,但我好快好清晰,好快就會抽返個情緒出嚟。」她亦親解對圈中男神從沒有幻想的原因,「呢行太多靚嘅人,可能我過濾咗靚個部分,所以唔會覺得特別吸引,唔會因為樣而吸引到我。」

 

 

衛詩雅又直言對洪卓立、陳家樂從未感興趣,「真係無個種想試下嘅感覺,我同圈內人相處完全無曖昧,本身我對圈內人已經唔係好感興趣。」她強調理想伴侶選擇,只會選圈外人:「一定要係圈外人,因為我唔想話題一樣,我想係對方身上認識呢個世界,想知其他行業嘅野。」

 

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓