中年好聲音2丨黃劍文密密開LIVE唱歌陪歌迷 三隻愛貓輪流曝光勁可愛搶晒鏡

文: 余美鳳
2024.04.07

《中年好聲音2》中,黃劍文在網上投票上獲得票選三甲的位置,可惜最終未能憑人氣打入最後三強,最終在比賽中止步,不少網友都戥佢感到可惜。黃劍文沒有失望,他直言在聲線不在狀態之下已經表現得最好,無悔無怨。完成比賽後,劍文都沒有放棄,連日來在屋企不時拉埋好友們一齊開網上直播唱歌,以歌會友,期間他家中的愛貓意外曝光,原來劍文是三隻貓咪的爸爸。

同場加映: 中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

中年好聲音 2│劉威煌出局網民感「造馬」嗌罷睇 黃劍文獲封「周吉佩2.0」或爆冷奪冠

黃劍文是愛貓之人,IG經常都見他分享跟貓咪的生活日常,近排密密開直播唱歌的他,貓貓都有意外在鏡頭曝光,不少網友聽歌之餘,更望實畫面期待貓咪驚喜現身,非常搞笑。黃劍文家有三隻貓咪,兩隻豹貓分別是Alpha同Omega、一隻雪豹叫細粒,牠們的身軀比一般家貓大隻,而且身上的豹紋非常明顯易見,當劍文直播期間不時會在附近徘徊,劍文或者有時會抱起牠們不斷「錫錫」同「吸貓」。

劍文接受本網訪問,他表示:「我九至十年前已經Follow咗豹貓,覺得好靚好得意,心想養但冇諗住買,咁啱我朋友養嗰隻豹貓生咗BB,就問我有冇興趣養,咁我就領養咗Alpha同Omega,而家已經1歲零10個月大,而另一隻只有10個月大,佢係女仔身形比較細粒啲,所以佢英文名叫細粒,英文名叫『Little Love』。我覺得貓狗都係人類朋友,佢哋畀到我就係愛,所有愛都要建立,貓表達愛嘅方式都有,好多人覺得貓好高傲唔睬人,但豹貓係相對地熱情,而且用時間同心機建立份愛。」

 

劍文的IG所見,跟一般的貓咪不同,他經常都會帶貓咪出街,而且一齊行山,似乎貓咪都不怕人,他表示:「可能係我由細湊佢哋大,建立咗個信任關係,我睇過好多外國人養豹貓,都係會帶佢哋出街,甚至遊山玩水同雪地上跑來跑去,我見到佢哋係鍾意,因為豹貓活力勁啲!當然每隻貓性格都唔同,Alpha會鍾意行山,佢會帶住我周圍去,而Omega比較懶少少,所以唔會帶佢行山,Omega行沙灘或者平地就可以。」行完山或者去完沙灘之後,劍文都會為貓咪沖涼,由於貓不可能經常沖涼,所以他一個月可能只限出街一至兩次,或者輪流出動,「佢哋唔怕人呀,有時路過有人想影合照,佢哋都冇問題,唔會出爪抓人。」

劍文感激Alpha、Omega同細粒的出現,事關之前一直飼養的兩隻病貓分別去年和今年過世,兩隻貓貓患腎病長達三年,「之前照顧佢哋兩隻老貓,每日三餐餵藥,加上早晚要打皮下水,所以精神狀態麻麻,成日擔心佢哋身體情況,搞到個人好唔開心。當時兩隻豹貓嚟到,反而佢哋嘅活潑為我帶來活力同快樂,反而照顧兩隻老貓時候,心情會輕鬆好多。貓狗陪伴嘅力量真係好大。」Alpha同Omega都算乖巧聽話,劍文笑言樂器的聲音較尖銳,所以牠們都似乎不太欣賞他在家中唱歌彈結他,但細粒就剛剛相反很享受。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓