阿嬌前夫賴弘國宣布再做老竇 再搬大屋被老婆激讚:新好男人

文: 余美鳳
2024.04.10

阿嬌鐘欣潼前夫、有「醫界王陽明」之稱嘅賴弘國,經歷三段婚姻,前年佢同第三任太太婚後誕下一子,近日賴弘國宣布再做老竇,真係恭喜晒!

賴弘國前年2月同第3任妻子Alice成婚,婚後誕下一子,日前再於社交平台報喜,透露太太再度懷孕,賴弘國於社交平台貼出超聲波照片,並寫上:「感恩的心。」除標記妻子Alice的帳號,還貼上「#歡迎龍寶」的tag,唔少網民留言恭喜他們。

同場加映: 中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

Alice都share老公嘅post,透露今次係「意外」!Alice留言:「各位親朋好友們,我又懷孕了!一趟泰國放鬆行,竟然又多一位寶寶。沒想到也跟上龍年寶寶潮,未來請各位多多陪玩支援。」Alice表示會喺5月baby shower宣布bb性別,就連老公都未知!上一胎佢同賴弘國一齊照超聲波,賴弘國就直接知道咗bb性別,今次佢就想保留驚喜,Alice續指:「現在想想還曷很驚人,從泰國回來就一直覺得很累,生理期一直沒來,每天心情都很煩躁,隨手一驗竟然兩條線!」

 

 

Alice話佢第一下覺得計劃被打亂,同埋囝囝大咗少少先開始覺得湊b輕鬆咗,又話一定係小朋友喺佢屋企太開心,所以上天再賜一個小朋友畀佢哋。Alice之後大讚神隊友老公:「老公瞬間就準備好要搬家,百分之百準備迎接龍寶,現在完全新好男人,滴酒不沾,體貼孕婦,只能說有小孩後兩個人真的都轉變很大。」

賴弘國與「華航林依晨」趙筱葳於2016年登記結婚,但短短半年就離婚;第2段婚姻則是與「阿嬌」鐘欣潼,2人在2018年5月結婚,但婚姻不到2年,在2020年3月1日離婚告終。

圖片來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓