觀塘廣場變天?記者直擊約200部夾公仔機攻陷商場!

文: 溫藹紅
2024.04.10

觀塘廣場大變身?近日觀塘廣場有指進駐了大批夾公仔機,引來不少人討論商場舖位「大換血」,認為「經濟差」致夾公仔店愈開愈多。記者今次就親身直擊,實地觀察觀廣是否真的「變天」?

坐落在觀塘港鐵站旁邊的觀塘廣場,早於1986年落成,至今已有38年歷史,大廈基座地下至3樓為商場,租戶一向以小商戶為主,當中有不少手機零件及維修舖、電腦產品舖等,另外亦有小型食肆、連鎖餐廳、酒樓、時裝零售等小店,是該區居民日常生活的一部分。

不過,最近有網民就留意到觀塘廣場疑「變天」,指約2年多前場內完全沒有任何夾公仔店,今次一去發現2樓及3樓有不少店舖均變成夾公仔店,「成個觀廣差唔多20間夾公仔舖」,大歎商場連接港鐵站人流算多「都要搞到咁」,認為「香港經濟真係差得咁X緊要」。

▼連登網民帖文▼

記者直擊觀塘廣場 逾200部夾公仔機進駐

記者昨晚(9日)約8時左右就前往觀塘廣場,雖然人流未算多,但持續都有市民入內購買外賣及在小店閒逛。

乘搭行人扶手電梯登上2樓及3樓,分別都見到不少店舖改為開設夾公仔機,其中3樓一上電梯,就可以見到坐落著一整行夾公仔店,再走進內巷,繼續開設了不少同類店舖。公仔款式包括有迪士尼、Sanrio、Chiikawa等,另外亦有夾零食機及盒裝figure(模型)。

▼觀塘廣場3樓直擊▼

至於2樓仍然有不少手機零件、精品店等尚在營業,夾公仔店大部分集中在商場內巷一角。

▼觀塘廣場2樓直擊▼

根據觀察,目前商場內合共有最少20間夾公仔舖,粗略有超過200部夾公仔機坐鎮。至於1樓店舖大致維持,繼續有手機維修店、眼鏡店、時裝店及小食店等,另外有小部分的店舖空置招租。

商場地下方面,不少人關心的燒味老店仍然營運中,另外繼續有「明記」車仔麵、零食舖等。

▼觀塘廣場1樓及地下直擊▼

對於夾公仔機陸續打入小型商場,有網民表示不感驚訝,「其實係所有細商場都變晒夾公仔」,其中原因包括「一來而家經濟麻麻,二來個個都上網買嘢,舖頭邊會好生意」、「台主租一部機可能講緊一千至三千(元),蝕晒唔肉痛」。

▼網民留言▼

資料及圖片來源:連登討論區、UHK港生活

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓