92歲黃夏蕙感欠恙辦最後派對 望與七名子女合照:我時間無多

文: 余美鳳
2024.04.15

現年92歲嘅黃夏蕙近日回流香港,一向都係Party Queen嘅佢突然宣布嚟緊會搞一場最後派對,日前佢就喺社交平台交代。

黃夏蕙喺片中表示自己將會於4月28日舉行最後一場派對,一直都好有活力嘅佢有感自己近日體力下降,所以想見下親友,完成自己未完「責任」:「呢年覺得有心無力,有啲攰,親力親為好辛苦。百年歸老唔火葬,將遺體捐畀醫院。」一直有做慈善嘅佢更希望搵親友接手:「我本來唔驚死,但我有未完責任,想搞埋呢次慈善會,想同親友聚首,想交低基金會「夏蕙之家」。

同場加映:中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

黃夏蕙有7名子女定居各地,佢表示已經多年冇見佢哋,而佢哋每個都有自己嘅一番事業,夏蕙非常自豪同欣慰,佢亦都唔會過問子女嘅事,由得佢哋「仔大仔世界」:「大咗,好少見,個個都有自己生活,我好放心,佢哋搵到自己鍾意嘅嘢。不過佢就話好希望見下一班仔女:「最近我覺得身體狀況明顯下滑,好想同外國嘅仔女,一齊影張合照,好心同大家分享,隱藏係心入邊嘅一啲說話。希望仔女能夠見我一面,因為我時間無多,個慈善基金都要畀有緣人做,想畀有為嘅人繼續做。」

 

黃夏蕙多次講到自己唔怕死,但亦希望長啲命可以做多啲慈善嘢,而佢未來都唔會再離開香港:「唔會再去外國,因為我屬於香港。」雖然覺得身體唔妥,但夏蕙都冇做Body check,典型老人家唔用「唔check大法」逃避,不過佢就表示今次party之後就會去做檢查。

黃夏蕙又喺片段中講到佢同有婦之夫胡百全一段情。夏蕙姨指當年胡百全好鍾意細路,所以就為對方生咗7個仔女,而胡百全雖然有老婆,但亦為佢呢頭家安排周到,家中有4名工人,一家人一到放假就會一齊出街:「佢唔使你出聲先做一樣嘢,我鍾意一個人不惜一切,以前就算佢有老婆都每個鐘頭一個電話,我日日都同佢一齊。」雖然有老婆又有情婦,不過身邊都係好多女人:「後來有個女人追佢,我上佢公司,反檯。」黃夏蕙指自己好執着想對方只愛佢一個,亦曾幾次想離開呢段關係:「佢都愛得我好緊要。」

圖片來源:Facebook

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓