2014年港姐亞軍丨王卓淇自爆內地拍劇人工奀過TVB 與前無綫男藝人合作密食當三番

文: 余美鳳
2024.04.14

2014年港姐亞軍王卓淇(Erin)於2021年宣布離開無綫,轉戰內地發展,努力經營抖音及小紅書,不時在網上開直播及唱歌。王卓淇近日拍攝分享拍攝內地短劇的經歷,大爆在內地拍短劇人工比TVB更低,更自揭在TVB時期的人工。

同場加映:中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣 

內地近年流行短劇,每集片長只得一分鐘左右,王卓淇近日首次拍攝短劇,原來是同屬前TVB藝人的何君誠有份投資。她大讚拍短劇好玩,不過人工卻相當麻麻。

王卓淇大爆:「大家成日話TVB嘅收入唔高,喺香港嚟講係唔高,但係同內地短劇比呢…其實係OK㗎喎。因為呢度嘅成本係幾百蚊一集㗎咋,由幾百到幾千,(如果)你(係)好紅嘅短劇演員,都係幾千蚊一集。除非你係一線呀,可能會有一、兩萬一集,但係一般都係幾百蚊一集嘅啫。所以TVB都有一千、幾千一集,呢度(內地)仲低囉!唔係最差㗎其實TVB,平反一下先。」

不過,王卓淇大讚拍攝短劇非常輕鬆,就算拍攝時講錯對白,也可用後期剪接處理,不用像TVB劇般重新拍攝該場口。而且,拍攝一部短劇,最快只需六日便完成:「拍一套港劇至少三個月,我相信好多內地劇都係拍三個月到半年,但係佢哋(短劇)係可以六日拍完一套,好犀利,有90集!當然一集得分零鐘,但係效率好勁!」

王卓淇曾自爆離巢無綫是因為沒有錢,大爆自己在TVB第一個月薪水只有7千元,坦言不夠生活,租屋吃飯都成問題,直至離巢時,人工才升至1萬多元。不過,王卓淇本身家境豐裕,爸爸在內地擁有超過50萬呎的廠房,身家過億;王卓淇自己在香港及內地也持有物業,又不時手持名牌。

撰文:娛樂組
圖片來源:小紅書、IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!