前港姐亞軍轉戰內地拍短劇!拍片力撐TVB人工「唔係最差」大爆片酬有呢個數

文: 黃樂恩
2024.04.14

自與TVB完約後,前港姐亞軍王卓淇(Erin)便轉戰內地做KOL,除了會在網上開直播唱歌,更不時會在社交平台上分享娛圈事件、TVB秘聞等等。早前王卓淇就在小紅書上傳一段短片,分享自己第一次拍攝內地短劇的經歷,又在片中自爆昔日在TVB的片酬待遇,「其實TVB唔係最差㗎,平反一下先」。

王卓淇於2014年奪得港姐亞軍正式入行,曾出演過TVB劇集《全職沒女》、《那些我愛過的人》、《逆天奇案》。自2021年離巢後,王卓淇便移居到內地發展做KOL,又成為抖音平台上的歌手,翻唱了許多粵語歌曲。近日王卓淇在小紅書上以「在TVB拍劇和内地拍短劇有甚麼不同呢」為題發影片,她在片中透露,自己獲前同事何君誠邀請參演內地短劇,「之前拍港劇多,今次第一次拍現在好熱門的短視頻(即短劇)」。

王卓淇在片中將內地短劇及TVB劇集薪酬作比較,她指出TVB拍劇收入雖然不高,但仍比內地短劇高一截,「喺香港係唔高,但同內地短劇比又OK,因為呢度嘅成本係幾百蚊一集,幾百至幾千,好紅嘅演員都係幾千蚊一集,除非你係一線,先可能係一兩萬,但一般都係幾百蚊一集,而TVB都有一千至幾千一集,所以呢度仲低囉!唔係最差㗎其實TVB,平反一下先。」

雖然收入較TVB劇集低,但王卓淇大讚內地短劇低成本﹑製作快和收益高,「原來真係較TVB港劇輕鬆,因為短視頻節奏好快,你嗰句對白錯咗可以中間接,同埋最令我驚訝係6日就拍完一套」,最後她在片中表示今次拍攝過程很好玩,希望日後再有機會嘗試,「原來喺內地拍短劇係好好玩㗎!」

來源:小紅書@Erin王卓淇IG@erin__kay

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓