吳若希鼻樑又高又腫再惹整容疑雲 少女旅遊造型秒變闊太行街Look

文: 余美鳳
2024.04.15

吳若希(Jinny)近日完成劇集《奔跑吧!勇敢的女人們》的拍攝工作,立即帶仔女去廣州玩樂,隨即亦飛到日本旅行歎世界。Jinny由於接受「日更30天挑戰」,所以每日都會在社交平台向粉絲們分享近照,不過近日的旅行相所見,Jinny的鼻樑位置又高又腫,跟以往的她大為不同,再惹起整容疑雲。

同場加映:中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

31歲的吳若希(Jinny)近年成功由歌手轉型成為演員,劇集接過不停,不過已為兩孩之母的她難免擔心忽略小朋友,所以她一完成手頭上的工作,就立即享受天倫樂,跟老公帶埋仔女一齊在廣州三日兩夜玩個痛快,Jinny分享旅行中淡妝靚相時,被網友直指她「變臉」整容,當時Jinny大方回應說:「唔使唉~ 女人仲有幾日會腫d既(啲嘅)~~過幾日食返d(番啲)清淡嘢就自然會好ga(呀)~ 放心。」她暗示因月經來潮而特別水腫,而翻看她連日的近照,確實輪廓較sharp。有網民更搞笑地說:「偶像 Jinny姐,千祈唔好食到好似您妹Joey(戴祖儀)咁呀!」

 

 

Jinny的解放之旅原來未完,她飛到日本繼續吃喝玩樂,更重拾少女感覺一身旅遊少女的造型四圍逛真開心,而隨後她又換上富貴少婦造型行街Shopping,明顯悉心打扮。不過Jinny分享的照片中,仍然未「腫」完,特別是鼻樑山根位又腫又高,無論正面側面都有「異樣」,再次引起整容疑雲。網友不禁留言:「真是原全變咗第二個人咁」到底Jinny是未消腫,還是旅行期間淡妝的效果,就不得而知了。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓