【慘喇,無得再做愛‧回家!】電視台歷年腰斬節目大回帶 應該無一套你看過

文:
2015.08.21

文:Marcus

上一輯《愛‧回家》播足三年幾,反應一直都唔錯 (延伸:就做完《愛‧回家》 無綫十大最長壽處境劇其實它只排第三),仲好過好多一線劇,新《愛‧回家》播咗個半月效果就差好遠,收視平均得21、22點,最低仲出現18點,有人就批評大台節目成日都翠如BB好悶,又覺得馬家親切感強啲,有消息指如果收視再係咁落去,TVB農曆年前就會腰斬套劇!不過電視台腰斬節目就唔係第一日的事,而家就同你回顧下:

 (圖:TVB)  

1980年《輪流傳》
卡士一啲都唔差,甘國亮監制,鄭少秋、鄭裕玲、李司棋、石修等主演,《輪流傳》首歌仲唱到係人都識,原本有80集,不過播到第15集,因不敵麗的電視同一時段播放嘅《大地恩情》而搬到星期六播,不過到22集都係頂唔順,成為係TVB第一套被Cut嘅劇。

 (圖:網易)

1981《龍虎雙霸天》
麗的嘅《I.Q.成熟時》再一次發威,搞到TVB套《龍虎雙霸天》再次中途再見。

 (圖:HKMBD)

1996年《大刺客》
有七個單元,未開波,TVB已經將35集刪減至26集,之後首播佢又唔好彩撞正粵劇名伶「新馬師曾」死訊,要停兩日,拖下拖下,最後嗰個單元就無聲氣咁無播到。

 (圖:baike)

1999年《衝上人間》
有傳係因為有個約十歲嘅女仔以為自己死咗可以好似劇女面隻鬼咁來去自如,所以跳樓自殺,TVB喺公眾壓力下就刪減5集提早摺埋套劇。

 (圖:tvbwind.com)

1999年《天地最前線》
ATV當年《還珠格格》潮一時無兩,TVB呢個類似《東張西望》被打到得20點,咁咪逼住要變陣囉。

 (圖:rthk) 

2003年《還珠格格3-天上人間》
TVB見亞視播頭兩集咁掂就搶第三集嚟播,點知啲演員唔同晒,無晒吸引力,最後就調咗去6 點鐘每日播半粒鐘算。

 (圖:shaodaren.com)

2005年《有招出招》
由李思捷、鄭中基主持,係一個遊戲節目,參加者要係60秒內表演自己嘅絕技,但因為無參加者同TVB要讓路畀香港先生前哨戰,原定13集,最後得返9集。

(圖:TVB截圖)  

2006年《一生為奴》
劇情講恭親王奕訢一生,本來二至五10點半至11點播,點知反應不理想,TVB就將佢調去週六同週日3點半到4點半播出。

(圖:TVB截圖)  

2008年《十六不搭喜趣來》
亞視處境劇,本來45集,最後收視差,23集後被腰斬!

  (圖:ATV)

2011年《香港有飯開》
本來好好地,有7點收視,咁都叫高?我講緊亞視喎,點知高層話見好就收就收埋咗個節目,有傳實情係唔夠錢拍所以無飯開!

 (圖:反對亞視停播香港有飯開)

2012年《爆足一周》
查小欣主持嘅娛樂爆料節目,原定13集,但觀眾覺得小欣姐經常讀返過去一個星期嘅報紙,分析亦好多水分,最後第4集就Bye Bye!

(圖:TVB截圖)  

2014年《尋謎博物館》
由蔣家旻、陸浩明、衛志豪擔任主持嘅文化節目,一至五10點半播,到第9集因為收視問題而被斬,TVB即製《萬千星輝頒獎典禮 王者駕到》頂上,淨返幾集過咗幾個月在星期六晚11點播埋。

  (圖:YouTube截圖)

來源:綜合網上資料

================ Follow us ================

即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓