城城唔係高1.6米的獎門人好多?男藝人可疑身高大公開

文:
2015.12.01

不單是女人的年齡係秘密,男藝人的身高亦永遠都睇唔透。近日有網民以「超精密方式」BIGBANG太陽的高度,仲踢爆官方數字1.73米疑似報大數。既然係咁,不如一次睇埋其他男藝人身高,原來佢哋並無想像中咁高!

李治廷 官方數字:1.75米

圖:容祖兒微博
印象中的李治廷 (Aarif) 高大威猛,原來只係假象!大家只係著運動鞋,Aarif趷高腳亦只比1.69米的容祖兒高少少。


圖:新浪娛樂
另一張係《李小龍》劇照,李治廷明顯比1.72米的梁家輝矮半個頭!


郭富城 官方數字:1.72米

圖:baidu
圖:chinaeyes
城城最近公開宣佈蜜運中,女朋友方媛高1.62米,咁城城其實幾高呢?又拿梁家輝做標準,Aaron亦明顯較1.72米的他矮,故網上一直有傳Aaron的身高不到1米7!
新城嫂似日模Leah Dizon,近年以日系少女形象於大陸彈起!(圖:方媛微博)

 

謝霆鋒 官方數字:1.75米

圖:騰訊體育
之前謝霆鋒於節目《報告!教練》時慘被大媽當面話矮。翻睇一次籌款活動照片,赤腳的謝霆鋒同田亮身高相約,運動員時期的田亮官方身高為1.68米。


BIGBANG太陽 官方數字:1.73米

圖:ettoday
早前有厲害網民以精密的計算方式,截下太陽戴太陽眼鏡的照片作全身比對,得出太陽的身高總共有「28副太陽眼鏡」,而每副墨鏡5.7cm的高度,計算出他的身高為159.6cm。
圖:ettoday
網民又以太陽(藍衫左手邊)和1.61米的2NE1敏智(藍衫右手邊)比較,二人看起來高度相約。

曾志偉 官方數字:1.59米
圖:我不是明星微博

雖然唔算男神,但最近曾志偉亦公開其身高。日前亮相內地節目,直接站於測量板前度高,穿鞋測量的結果出爐為1.59m,即時解開曾志偉的身高之迷。

身高並唔重要,不少偶像們均以自身實力及才華虜獲粉絲們的心,邊個話男神一定要高大威猛咖?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓