「劉小華」真•老母IG多謝毛記同腦細 大爆「繁忙兒童合唱團」真身原來係……

文:
2016.01.12

要數《毛記分獎典禮》高潮位,小編一定揀「劉小華」solo《補充練習無間做》,一句「明明我已晝夜無間想討好老母,夢想中的Summer為何還未到」好笑又可悲,唱出港孩的面數無數補充功課的壓力。


台風十足嘅「劉小華」原名叫皓嵐,皓嵐的「真•老母」柔烽凌晨於Instagram留言,首先向毛記電視及「腦細」致謝,等皓嵐有機會成為「劉小華(一晚咁多)」。

柔烽同時表示最希望係大家記得呢個表演,「好好諗究竟可以做d咩為大家嘅下一代造就更好嘅學習環境同如何改革現今香港嘅教育模式。」,並祝願「香港所有小朋友可以有快樂的童年,用自己方式認識世界,創造屬於自己的人生!」

柔烽仲話同皓嵐一齊合作嘅「繁忙兒童合唱團」其實係真•熊熊兒童合唱團,雖然未必個個都似皓嵐拍過MV演過戲,但個個都有唔少表演經驗,難怪上台唱歌都毫不怯場!

最後,大家再睇多次「繁忙兒童合唱團」嘅Medley啦


來源:皓嵐媽媽 instagram(@kanhui)

下頁續看:毛記分獎禮廣告位 3大直播沒出街片段

其他毛記電視相關文章:
>>毛記電視,你係得嘅!
>>聽到眼濕濕!毛記分獎禮河國榮MC仁合唱《真。香港地》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓