埋單$2500只願俾2毫貼士,港女嫌男友孤寒嗌分手!?

文:
2016.02.23

究竟去高級餐廳食飯,埋單找數不給貼士是不是「罪無可恕」?有一位女網友甚至因此打算跟男友說分手。網友A小姐近日在討論區發表以「真心頂唔順男朋友連幾蚊tips都拎」為題的文章,指和男友去高級餐廳食飯,原本男友的安排貼心,而且餐廳環境和整頓晚餐的氣氛都相當不錯,令A小姐對男友加分,這一餐由男友埋單都接近$2500,而找錢時,男友最終只給兩毫子貼士,令A小姐覺得男友孤寒,而且面子盡失,A小姐認為孤寒男友將來一定無法給自己幸福,所以晚餐過後令A小姐萌生分手念頭。

配圖:dailybackground

 

A小姐原文如下: 

圖:香討截圖

 

說到如此「嚴重」,網友當然群起評評理,大部份網友都覺得A小姐男友其實並無做錯,反而覺得A小姐唔識寶,應該珍惜這位對女友出手闊綽,對外面知慳識儉的男友,有網友提出的理據是餐廳已經收取加一服務費,所以貼士只是額外打賞,並無非給不可的道理。

 

不過,仍有少數網友嘗試為A小姐平反,認為事件中男友的舉動可能有欠大體,覺得男友乾脆不要給貼士,如果給兩毫子貼士又難免令人覺得古怪。

 

來源:香港討論區 

 

其他精彩熱話:

>>>>相見好同住難 港女呻和男友旅行即見盡真面目

>>>>「叫他們做野反要看臉色」 經理網上呻新一代打工仔唔肯捱

>>>>結婚使費AA制港女感擔憂 網友:接受不到不如不結

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓