暮煙做尼姑?大尉跳女團舞?《太陽》結局4個必睇位

文: 9527
2016.04.15

神劇《太陽的後裔》大結局昨晚正式出街,觀眾最開心的莫過於見到「劉大尉」宋仲基唔使死,他和「姜醫生」宋慧喬,及配角「徐大英」晉久和「尹中尉」金智媛,兩對情侶都happy ending,令觀眾睇得高興,大結局延續高收視氣勢,製造出四大必睇位!

1) 勁錯亂!姜醫生重遇劉大尉竟說要尼姑

姜醫生在沙漠預備拜祭劉大尉之時就見到劉大尉出現,令她既驚又喜,兩人即時深情擁抱,不過姜醫生一度懷疑是否自己精神錯亂出現幻覺, 所以一時踎低喪喊,一時狂打劉大尉,一時話要做尼姑,不過最後都係窩心相擁向對方講「我愛你」,導演刻意將這幕以非常跳躍,又看似跟前後不連接的方式剪接,表達出姜醫生當下複雜的心情。




2) 勁洋蔥!小鮮肉軍人重遇恩師

大難不死的徐大英去到烏魯克尋找女友尹中尉,在營地中亦重遇部下兼特別愛惜的後輩金起範,起範昔日因為大英緣故臨崖勒馬,重返正途,如今已經在烏魯克軍營中擔任副小隊長,當見到大英平安歸來,都忍唔住在手足面前留下男兒淚。



3) 勁可愛!時鎮大英跳女團舞

劇中時鎮和大英各自瞞住女友參與軍隊的勞軍活動,韓國人氣女團Red Velvet粉墨登場,而時鎮和大英即時化身宅男粉絲,舉橫額瘋狂應援之餘,又跟住Red Velvet跳舞,兩人跟足女偶像扭腰扮可愛,當然超級搶鏡!



4) 勁放閃!兩對情侶咀不停

先有徐大英和尹中尉在雪中重逢一咀,尾段在軍隊飯堂再度放閃,兩人談論到大英之前預先所寫的遺書令尹中尉相當感動,之後大英更Man爆咁喺飯堂下令軍階低過自己的同袍要閉上眼,不準偷看自己親吻女友額頭,不過尹中尉都不甘示弱,同樣下令軍階低過自己的同袍閉上眼,她更主動走動大英前深情擁吻,浪漫度爆燈!




至於主角劉大尉和姜醫生就在尾段重返烏魯克的破船海灘,他們先大講情話和浪漫觀星,後來見到流星的姜醫生就許願話希望可以得到劉大尉一吻,如此開到聲,劉大尉當然深情獻吻,他們更咀足兩次,相信粉絲們都睇到心跳加速! 



圖:Viu截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓