分手,Unfollow前度Facebook是常識吧

文: 9527
2016.04.15

 文:B612

 

阿強見我呼吸急促,血脈賁張個樣,眼眉睄咗一眼我手機,當堂明晒:

「你唔係嘛?分咗手做咩唔unfriend你前度Facebook呀?第一日出嚟行麼?」

我心入面係好想應阿強:點解我要unfriend佢咁小家先?同埋就算要unfriend,都係佢unfriend我先啦,而家提出分手嗰個係我咩?。但我發現,呢一刻,原來我係難過到講不出聲,講不出聲。

出現喺我Facebook news feed嘅,係我前度同佢現任男友嘅相。

 

分手已經五個幾月,我知唔算好短。初初分開嗰陣,我好努力去扮平靜扮無事,但身體卻很誠實。每次諗起佢已經離開咗我,我都會持續心悸,好似抖唔到氣咁,仲搞到有時食唔落飯,瞓唔到覺。

其實一個人嘅生活可以好忙。搵樣運動玩吓,一個禮拜OT幾日,過多一排,你連前女友嘅電話都可能唔記得。

於是,我都以為自己唔記得。

直至上個禮拜六去大學同學嘅婚宴,醉到斷晒片。第二朝睇電話先發現,原來嗰晚我打咗俾佢十‧二‧次。我係話成功打出嘅有十二次,因為我係逐個號碼按嘅,可能係醉得滯有好多次都無打啱晒八個字。點解清醒嘅時候連一個號碼都講唔出,醉咗嗰陣又會記得咁清楚?有人話,想話自己已經get over一個人,睇埋醉咗嗰陣先好講。都已經半年啦,到底放低一個人需要幾耐?

 

分手之後,根本無朋友夠膽係我面前提起過佢。所以,睇到呢張相之前,我係唔知佢已經有新男朋友。嗱,預咗還預咗,知還知,兩回事嚟嘅你千祈唔好混淆。

可能係我同佢分開之後下意識少咗玩Facebook,嗰張相原來只係成個album嘅其中一張,其他全部都係佢哋之前去試唔同餐廳嘅food porn,仲有一張,係喺台灣清境影嘅。佢同新男朋友識咗無幾耐就已經一齊去旅行,而我同佢,連澳門都無一次去得成。

 

再望返張相,有兩個hash tag,一個係「#6th」,一個係「#anniversary」。無理由佢哋已經一齊咗六年架?根據啲港女嘅邏輯,呢個應該係一齊咗六個月「周年」紀念嘅意思。屈指一算,六個月之前嘅今日,我哋根本未分手。

原來係咁,真相大白。我嘅心跳愈嚟愈快。

 

睇住唔少自己嘅好朋友都有like到張相,仲留晒言講恭喜、咩閃光彈、就嚟甜到糖尿呀咁……我諗,人生最痛,應該係算這種。

好彩,阿強係無like到嘅,唔係嘅話我手上嘅啤酒樽,好有可能會喺佢頭頂爆開。阿強見到我視線由頭到尾都無離開過個螢幕,就一手搶咗我部電話。

「就算你懶型唔unfriend,咪unfollow佢囉,以後佢出嘅post你全部都睇唔到,佢又唔會知,咁咪幾好。人生有幾多個十年吖,對自己仁慈啲啦兄弟。」

阿強俾返部電話我。我猶疑咗一陣,然後打開Instagram,unfollow前度嘅帳號,因為我知道,佢對我仍然好有殺傷力。

手機程式自動彈出一句,問我係咪真係決定咁做,因為如果之後改變主意,就要重新提交follow佢呢個請求。多謝您嘅溫馨提示,但係我相當肯定 —— 我係唔會改變主意。最好,可以永遠unfollow佢,唔該。

 

本篇圖文獲作者B612授權刊登,未經准許,請勿轉載!

B612 Facebook:https://www.facebook.com/b612lpp/

作者的其他文章:
>> 開張附屬卡俾女朋友,不知幾有型
>> 今晚,我只係做咗一舊水人情 
>> 去旅行唔是奉旨幫你代購的

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓