汪阿姐FB被封求解答 微博網友神回覆:我去不到FB!

文: 王庭芝
2016.09.01

為咗同粉絲拉近距離,唔少藝人都有玩Facebook、Instagram、微博等,不時晒自拍、講近況,一向用開微博的汪明荃最近亦開了個Facebook帳號,不過就遇上小麻煩,她發現自己帳號唔知咩原因被停用。


【相關文章】Viu TV選美佳麗現真身 網民:90後潮媽條頸去咗邊?
【相關文章】
淘寶10月中停售支付寶卡 轉推「支付寶HK」
【相關文章】
工作效率提升!10大MS Word常用快速鍵

 

香港的網民有問題就可能向「Facebook大神」求救,咁汪阿姐Facebook有問題又可以向誰求救?她就選擇了在微博求救,希望有高人指點迷津。細心睇睇網友留言,似乎唔多見到「高手」出現,反而有唔少人「勸」阿姐都係唔好玩Facebook,着她「愛國請用國貨(微博)」,又說「Facebook很危險」、「Facebook的用戶沒有那麼nice」之類,看來這些留言的網友對Facebook怨念甚深喎!

 

不過咁,有網友就成功「突破盲點」,提出一個很重要的問題:「我去不到FB!所以答不到呢個問題!香港也睇得到微博的。」係喎,微博以內地用戶佔最多,而內地又上不到Facebook,阿姐在微博問有關Facebook問題,叫網友點答先?

 

來源:微博@汪明荃

 

【其他熱話】集合暖男oppa、肌肉型男!韓版《步步驚心》7位王子大起底

【其他熱話】《屍殺》男星IG風格大不同!孔劉最多型仔相、金義聖係集郵王

【其他熱話】挑戰羅樂林一日死五次?阮兆祥老是常出現

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓