媽媽級HR踩屯門90後「次等」 網民列屯門優點還擊

文: 9527
2017.02.21

不知何解,新界人(特別是屯門人)好易被人標籤,平日已受屯公塞車之苦,不時又被笑「鄉下仔」。之前有篇潮文《新界西人絕對係一群堅毅嘅物種》引起不少新界人同鳴,於網上瘋傳。最近又有疑似市區人於網上發帖,明踩屯門90後「次等」,結果辣㷫一班網民,力數屯門優點還擊。

 
有網友代媽媽級HR於「CityU Secrets」專頁發帖,「全行都知道有一類型既人要小心,就係住屯門嘅90後」,唔單止話屯門90後係「社會上較次等嘅一群」,仲數屯門缺點,「與世隔絕,社會冷感,基層,鄉村中學,生活單調,眼界陜窄,物質要求低,求穩不上進。」

帖子一出就引起不少網民反擊,睇唔過眼呢位媽媽級HR的說法,網民又各自講屯門的優點,力證屯門90後絕非「次等」!

只要肯捐窿捐罅,其實屯門都有唔少美食。

或者已經被標籤得太多,一講新界乜乜乜話題都開始自嘲「養牛」同「耕田」回應。

其實相似指控屯門人(加埋新界聯盟的朋友)已經聽到厭,與其講屯門點點點,不如親身入嚟一轉仲好啦。

來源:CityU Secrets

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓