張繼聰與囡囡深情對望 Kay「打爛醋埕」留言獲粉絲力撐

文: 9527
2017.05.07

張繼聰今日又放閃,不過今次並不是貼出與老婆謝安琪的合照,搞到Kay「打爛醋埕」在相片下留言啊!張繼聰今日中午於FB上載一張與囡囡張靖Karina的合照,相中見到張繼聰拿着結他與女兒深情對望,還表示:「為咗你Daddy就重出江湖係啦」並加上「痴漢系列」Hastag ,擺明係有囡萬事足的樣子。上載數小時,已經獲得超過2萬Like。

  

【精選推介】實測人貓交流App 翻譯人話變貓語

【精選推介】落雨也不怕!香港5大室內緩跑徑

【精選推介】美照教室!20個超易學全身pose

大家知道相片的攝影師是誰嗎?當然係媽咪Kay影喇!Kay難得捕捉到兩父女情深對望的一刻,功勞的確不少,但相中就好似無點提到Kay喎...所以上載約2小時後,Kay終於忍唔住要出聲回應:「沒有人……留意到……攝影師……的功勞……」。

 

Kay的回應亦獲得超過500個粉絲俾reactions 力撐,更有粉絲表示「緊係媽咪影得先咁靚呀」、「媽咪先最大功勞」氹返Kay開心。 

  

雖然話Kay好似「打爛醋埕」,不過有緊貼佢地FB就知佢地又再耍花槍放閃,太Sweet喇! 

 

來源:張繼聰FB 

【熱門話題】牧童笛走音達人吹3首經典歌笑死你

【熱門話題】M痛坐關愛座被中年婦「搞小動作」

【熱門話題】懶人必學!7式床上瘦身操 

【熱門話題】便秘救星!學識2招每日暢通無阻  

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓