GOT7亞博開騷送驚喜 苦練廣東話唱《浮誇》

文: 王庭芝
2017.07.02

韓國人氣男團GOT7昨晚於亞洲國際博覽館舉行《GOT7 Global Fan Meetinf In Hong Kong》,陪香港的 I GOT 7提早放暑假,七位成員施展渾身解數冧粉絲,甫出場就以兩首大熱歌曲《Fly》、《Skyway》暖場,令全場粉絲尖叫不絕。

GOT7的香港成員Jackson王嘉爾難得返到家鄉,表現零舍活躍,大部份時間以廣東話與粉絲互動,又教其他成員以廣東話打招呼。GOT7為今次粉絲見面會花盡心思,除了帶來另外5首大熱歌曲包括《Q》、《Hard Carry》、《Never Ever》、《Out》及《Go Higher》,又在台上玩遊戲及抽獎送給粉絲。

不過數到全晚最大亮點莫過於GOT7特別為香港粉絲獻唱陳奕迅的經典金曲《浮誇》,除了本身是香港人的Jackson,其他6位成員都不擅廣東話,但獻唱時依然咬字清晰,令粉絲相當驚喜!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓