EXO新碟預購破紀錄80萬張 新MV成員Kai騷肌晒舞技

文: 王庭芝
2017.07.19

韓國大勢男團EXO近日推出第四張大碟《The War》,雖然SM事務所一早表明中國籍成員Lay將不會參與今次EXO的回歸及宣傳,不過在8缺1的情況下,仍然無損新碟銷情,單是預購數目已達破紀錄的80萬張,可見頂尖韓團的號召力!

主打歌《Ko Ko Bop》音源公開亦同時空降各大排行榜第一位,新歌曲風走雷鬼風格,而成員燦烈、Chen和伯賢都有份參與填詞。

 

《Ko Ko Bop》韓、中兩個版本的MV昨日正式公開,MV色彩繽紛,充滿夏日氣息,至於講到MV亮點,其中不得不提成員Kai,作為組合的領舞,Kai一向出名身材均稱,近年更加注重操肌,今次就在MV不乏露出麒麟臂加腹肌的造型,相信令一眾女粉絲都暈晒大浪!

除了Kai的好身材成為討論焦點,成員的新髮型亦引起熱議,獲得最多好評的成員有首次漂成一頭銀髮的燦及首次挑戰淺金髮的Chen,而Xiumin變髮中分頭後就引起部份網友指同BIGBANG的G-Dragon撞樣,有讚亦有彈,有網友就覺得伯賢的新髮型相當出事,認為髮尾留長的造型跟他唔夾,即使有靚仔樣都於事無補。

此外,MV中有不少令女粉絲面紅心跳的場面,除了組合帥氣的刀群舞及Kai的朱古力肌外,大哥Xiumin和老么世勳其中一幕互動充滿「hehe情」,世勳深情地望住大哥,又被對方輕撫面頰,兩人又靠得超近地飲同一杯飲品,畫面都相當唯美!

各位EXO-L還看到哪些亮點呢?

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓