G.E.M.紅館開個唱 男粉絲亂入獻108支玫瑰求婚

文: 王庭芝
2017.09.15

歌手鄧紫棋(G.E.M.)昨日起於紅館舉行《Queen of Hearts G.E.M. 2017 World Tour》演唱會,G.E.M.以胸前鏤空心形的鮮紅連身短裙現身,唱出代表作《A.I.N.Y.》打頭陣,緊接再唱出《What Have U Done》、《我不懂愛》及《你不是真正的快樂》為演唱會揭開序幕。

G.E.M.相隔兩年再臨紅館開騷,她表示雖然開過多次演唱會,但唔知解今次竟然超緊張,但返到覺得香港場就覺得份外親切,她感謝在場粉絲的支持。之後她又大談愛情觀:「我細個瞳景轟烈的愛,但長大後就會試過受傷害。」她又表示羨慕外公跟外婆單純的愛情。

 

去到中段演唱會出現一段小插曲,一位男粉絲帶住108支玫瑰花束去到台前向G.E.M.求婚,令G.E.M.一時不知如何反應,只管傻笑,男粉絲又遞上一個禮物盒,G.E.M.笑問係咪月餅?拆開後就見到是一條紅裙,對於男粉絲的好意,G.E.M.就話要晚上返屋企好好考慮。

演唱會兩度encore,於第二次encore時,G.E.M.說:「我想趁呢個機會多謝我嘅King of heart,就係我嘅上帝,無論任何時刻都希望大家都可以心存盼望。」G.E.M.講到一時感觸,更淚灑舞台。最後佢以《睡公主》作結。

睇埋完整歌單:
 A.I.N.Y.
What Have U Done
我不懂愛
你不是真正的快樂

死了都要愛

我的秘密
再見
存在
龍捲風
One button

泡沫

光年之外
你把我灌醉
來自天堂的魔鬼
於是

紅薔薇白玫瑰

多遠都要在一起
鋼琴medley:約定、讓我跟你走、每天愛你多一些
單行的軌道
後會無期

查克靠近

獨奏鼓
新的心跳
See you again
Get everybody moving

(Encore)
All about you+Where did you go
喜歡你
睡公主
有心人

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓