倪晨曦、雨僑推介香港景點 鄭俊英:蘭桂坊最浪漫!

文: 王庭芝
2017.10.17

當韓國oppa遇上香港網絡女神究竟會擦出甚麼火花?韓星鄭俊英早前與三位香港女星黃心穎、倪晨曦(Elva)和雨僑(Ava)為tvN Asia原創旅遊節目《都市蜜遊》合作,鄭俊英利用有限的資金與女星們分別到訪倫敦、釜山及四國,俊男美女組合加上浪漫行程,可能都令你相當心動。港生活近日邀請到鄭俊英、倪晨曦和雨僑接受訪問,暢談他們首次的合作經歷。

 

話明係浪漫之旅,當然要問吓幾位主人翁是不是浪漫的人?雖然平日煲劇所見的韓國oppa都予人暖男印象,但眼前這位cool cool地的鄭俊英就自問一點都不浪漫,而Ava亦說自己不浪漫:「我一啲都唔浪漫,因為覺得呢啲嘢要花錢又花時間!」但身旁的Elva反而喜歡製造浪漫:「我試過為拍拖周年紀念,專登製作一個音樂盒送畀男友,上面有我哋個樣嘅裝飾,佢收到時又開心喎。」

三位嘉賓是第一次合作,對於這個港韓配搭,大家有甚麼感受?鄭俊英表示:「我本身與女生合作機會唔多,仲要同唔係韓國,而係香港嘅女生合作,今次合作都令大家變得親近,好似識到新朋友咁。」而兩位女生都表示覺得鄭俊英係個外冷內熱的人,而且對人細心。

節目中,鄭俊英帶三位女生周遊列國,享受浪漫旅程,如果有機會反客為主,未知Elva和Ava又會想帶鄭俊英去香港哪些浪漫地方?原本Elva和Ava分別提議有陽光與海灘的赤柱和睇夜景一流的山頂,不過鄭俊英聽完問題就即刻搶答:「蘭桂坊!」雖然Elva和Ava笑言蘭桂坊唔浪漫,但oppa一於少理,繼續說想去蘭桂坊,到底oppa是有多喜愛蘭桂坊呀?

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓