翠如BB爭奪戰?蕭正楠生日放閃宣示主權

文: 9527
2018.03.23

年前一篇潮文《每個男人心裡都有個黃翠如》深入民心,黃翠如同洪永城這對黃金拍檔合作無間,甚至比真正的情侶檔更有火花。即使黃翠如同蕭正楠拍拖,仍有一班網民認為翠如同Tony先係一對。早前翠如同Tony為護膚品牌去日本拍廣告,網民再次討論黃翠如、蕭正楠同洪永城的三角關係!



早前黃翠如撇甩男友蕭正楠同洪永城為為護膚品牌去日本拍廣告,仲貼出幾張合照,這對好兄弟果然好感情。

歌都有得唱「能成為密友大概總帶著愛」,2人於旅行期間貼出多張合照,翠如bb貼出合照有感而發形容2人的十年友誼,仲話「佢係對我最惡的朋友」。Tony都有回覆,仲話「就係因為惡,我先可以喺你心目中有特別位置」,唔少fans都話sweet。


不過今日係Edwin生日,女朋友翠如bb一早就貼出二人合照,仲寫明「收工帶你去威」,即使未見面都預先隔空傳情!



連日來女朋友同洪永城的廣告於社交網洗版,壽星仔Edwin「反擊」貼出翠如的女神相宣示主權,似乎同大家講自己先係翠如bb的真命天子,留言寫住「今晚有空嗎」約翠如bb,預告兩個今晚會撐台腳慶祝,同張相一樣閃到盲!

 

黃翠如愛情事業兩得意,一邊有個感情穩定的男友Edwin,又有個合作無間的好兄弟Tony,好幸福啊!

來源:IG@洪永城、IG@黃翠如、IG@蕭正楠

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓