黎明化老妝拍政府宣傳短片 網民感驚喜:唔講唔知係佢!

文: Ling Kwok
2018.04.03

「四大天王」之一黎明早前宣布將會做爸爸,晉身成為「四大爸爸」,對於網民來說,黎明經常帶驚喜給大眾。最近他又有新搞作,而且是他入行以來最突破性的演出,就是化身老人,拍攝終身年金教育宣傳片。

51歲的黎明終於做爸爸。

黎明形象不算多變,除了早前以蝙蝠俠的形象,自行封號為「明福俠」,基本上黎明比較少有其他特別造型。

明福俠仲有出過歌「我唔係死蠢」!可是明福俠現已少露面。

向來由政府擁有的香港按揭證券有限公司,都有拍攝關於終身年金的宣傳片,教育中年人士要為未來做打算,確保退休時有足夠金錢作為生活開支。

早前香港按揭證券有限公司旗下的香港年金有限公司,就宣布黎明擔任終身年金作為宣傳大使,想不到他以老人造型示人,做人阿爺。

黎明除了化了老人妝,他一舉手一投足,都似足一位老人家,好真實。

有不少網民見到宣傳片,都不為意是黎明。而「終身年金知多啲」將其短片發布,網民才恍然大悟,發現他正是黎明。

好多網民見到廣告都覺得好驚喜,直言:「LEON 的老妝真係畀人到鄰家老伯伯的感覺,好有說服力」、「唔講都唔知係佢」。

而他們都十分欣賞黎明肯以身作則,化老妝拍短片教長輩要學會未雨綢繆,不愧為大眾心目中的偶像。

加上黎明早前宣布做人父,如今拍片扮阿爺,真係幾應景。

還有動畫版的黎明及「黎伯」。

圖片來源:黎明Facebook專頁、終身年金知多啲Facebook專頁

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓