超型柴柴MODEL網上爆紅 CHOK爆擺POSE扮壞男孩

文: Toby Mok
2018.04.04

人類的超級MODEL就見得多,原來狗狗都有超模,型仔程度分分鐘仲勁過真男人!來自紐約的柴犬BODHI之前就因為主人貪玩而為牠穿上了一件男裝恤衫,打算測試牠的反應,但BODHI不但沒有抗拒,反而仲好自在地擺POSE。主人其後將照片上載到FACEBOOK之後意外爆紅,好多網民都話柴柴BODHI穿上男裝後超型仔。

上載照片到FACEBOOK的第2日,一本著名男士時裝雜誌GQ就與主人接觸,令照片在網絡上廣泛流傳。

主人YENA KIM 認為柴柴BODHI之所以能夠爆紅是因為牠外貌好加上性格夠乖,不但樂意穿上男裝衣服,還會特地擺出CHOK爆的POSE。

YENA KIM亦提到令她繼續做這件事是因為想為大家的生活帶來一點快樂。很多網民也表示看到狗狗的相後感到好開心,這就是YENA為狗狗繼續打扮的原因。

一齊睇下柴柴BODHI的CHOK爆沙龍~

神探LOOK

西裝壞男孩LOOK

花美男LOOK

SPORTY LOOK,全部都CARRY到~

圖片及資料來源:FB@MENSWEARDOG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓