旅行唔使再換SIM卡!傳IPHONE將支援雙卡功能

文: Toby Mok
2018.04.21

旅行人士福音!最近又有IPHONE硬件更新的傳言,消息關於蘋果有機會改善手機支援SIM卡的功能。蘋果分析員透露,新款的6.1吋IPHONE將會推出雙卡功能,即是手機會有實體雙卡插槽,以後去旅行不用再成日因為換SIM卡而弄掉SIM卡啦!

蘋果分析員指,6.1IPHONE可能會有單卡插槽同雙卡插槽2個版本,單卡插槽價錢大約是美金$550-$650,約港元$4,315-$5,100。而雙卡插槽售價大約為美金$650-$750,約港元$5,100-5,885左右。

除了6.1IPHONE外,傳聞蘋果亦有意推出支援雙卡功能的6.5IPHONE,但5.8吋的IPHONE暫時就不會有雙卡功能。

消息亦指出蘋果將來有機會推出3款新機,包括5.8IPHONE X 、6.1LCD屏幕的IPHONE同6.5OLED屏幕的IPHONE X PLUS

大家又點睇這個新變動呢~

資料來源:9TO5MAC

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓