路痴不再怕唔識用GOOGLE MAP!導航功能或增店名/地標幫你搵路

文: Toby Mok
2018.04.23

大家用GOOGLE MAP搵路已經是平常事,好多人都覺得用GOOGLE MAP搵路好簡單快捷,但其實對於路痴來說,只聽聲音導航提示在某街口左轉,有時真的不知道條街在哪裡,有GOOGLE MAP都感覺到搵路的迷惘。所以GOOGLE MAP最近就計劃推出將地標位置加入聲音導航入面,以後路痴們搵地方就更加容易。

地標導航其實是指利用當地日常的地標去提示用家的位置,例如麥當勞、7-11、KFC、吉野家等等,並用地標去教大家如何到達目的地。即是以「在麥當勞向左轉」,來取代現在的「XXX街左轉」。

GOOGLE MAP用家表示,最近GOOGLE MAP已秘密地將地標導航功能新增在部分用家的帳戶中,測試功能的成效。

不過GOOGLE暫時仲未宣佈這個功能將什麼時候推出,不過以後路痴們就有機會不需要找到特定的街道就能去到目的地了!

大家又點睇GOOGLE MAP這個新功能呢?

資料來源:ENGADGET

圖片來源:PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓