唔好睇小佢哋!有種潛力股叫肥仔 9個減肥後脫胎換骨的男星

文: Ling Kwok
2020.08.02

減肥一早不再應該在女仔身上,因為近來有不少男仔都為了減肥,密密去操肌,都視此為終身事業。而「每一個肥仔都係潛力股」這一個定律間中都會實現在某一個減肥成功的肥仔身上,因為落差實在太大!所以今次要跟大家重溫6個讓大家好難忘的潛力股。

姜濤

憑著ViuTV節目《全民造星》一炮而紅的姜濤,曾經是個200磅的肥仔,為了心儀女生而減肥。雖然最後求愛失敗,但他最後自信都返晒嚟!變成了受不少女性擁戴的萬人迷。 

圖:姜濤ig

魏浚笙

在另一ViuTV節目《調教你男友》鋒芒畢露的小鮮肉魏浚笙(Jeffrey),最近人氣急升。大家以為他由細靚仔到大,但他早前公開童年照,原來他也是個肥肥白白的小男生呢!如今變成了外貌標緻的男生了。

圖:魏浚笙ig 

林德信

林德信曾在IG分享過他也是個肥嘟嘟的男生,不過長大後變得又有佬味又身型fit爆,也迷倒不少女生。

 

圖:林德信ig 

 

彭于晏

相信講起潛力股,就一定會想到永遠的男神彭于晏,他的潛力大家都無庸置疑。小時肥嘟嘟,成長之後更是魅力沒法擋。

圖:彭于晏IG

陳奐仁

不過,最令人驚喜的潛力股相信是陳奐仁了吧!向來都笑臉迎人的他,因為臉蛋胖胖的,總覺得一臉慈祥,完全沒有違和感。可是自Hanjin將他做gym的片段發布之後,瘦身後的他完全是第二個人!讓大家吃了一驚。

圖:陳奐仁IG

劉浩龍

沒想到劉浩龍原來也是肥仔一名。他說有朋友見到他最肥的樣子,大笑指師兄好似金正恩!而他立定決心減肥,最終3個月內減走34磅。

圖:劉浩龍Facebook

黃宗澤

由以前都走開偶像派的黃宗澤,原來中學時期是一名小胖胖。乍看之下,其實樣貌差不多,只是減肥後,黃宗澤面部輪廊更深。

圖:黃宗澤IG

丁子高

向來「瘦底」的丁子高,同肥仔拉不上任何關係,只不過他之前post了童年照,也是震驚了不少人,因為他也肥仔過呢!

圖:丁子高IG

陳智燊

看起來斯斯文文、官仔骨骨的陳智燊,想不到童年也有點微胖呢!他童年照片更由老婆宋熙年post出來,笑言被「呃秤」,非常搞笑。 

圖:宋熙年IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓