Chris係大隻佬、Tom係口水佬 《復仇者聯盟3》男神演員勁撞名

文: 王庭芝
2018.05.06

Marvel Studios十周年鉅製《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:Infinity War)掀起全城熱議,無論你是不是Marvel迷都總會聽到身邊有人討論,唔止集合最多超級英雄,更是集合最多男神的一集,有趣的是這班男神之中,唔少都撞晒名,大家有無留意邊幾個名字曝光率最高呢?

《復仇者聯盟3:無限之戰》的撞名演員中,除了大家最熟悉的「三Chris」、「兩Tom」,其實Benedict都有兩位!

首先,三個Chris包括「雷神」基斯咸士禾夫(Chris Hemsworth)、「美國隊長」基斯伊雲斯(Chris Evans)和「星爵」基斯柏特(Chris Pratt),無獨有偶,三位「Chris」都是大隻型男,「雷神」和「美國隊長」有幾大隻,相信都唔使多講,兩位不時展示強勁臂彎和六舊腹肌,就算唔係追開Marvel的女生都可能睇到「心心眼」爆發。

而在《復仇者聯盟3》中穿著較為密實同無咁貼身的「星爵」其實今集似乎發福了少許,但看回他之前的演出都算是禾桿冚珍珠,在第一集《銀河守護隊》中,基斯柏特有赤裸上身的鏡頭,結實胸肌、腹肌線條明顯!

至於兩個Tom就包括「洛基」湯赫度斯頓(Tom Hiddleston)和「蜘蛛俠」湯賀蘭(Tom Holland),如果要說兩位Tom的共通點,就角色而言「口水多過茶」固然是吧,而戲外的共通點就是兩位是不同年齡層的「英國男神」,除了電影,亦同樣在電視劇和舞台劇界多棲發展。

講到Benedict,大家可能只認識另一位「英國男神」班尼迪甘巴貝治(Benedict Cumberbatch),其實戲中尚有一位演員同樣叫Benedict,雖然他未必算是「男神級」,但亦是一位出色的演員,他就是「奇異博士」的好拍檔「王」,飾演「王」的華裔英國演員黃凱旋,英名同樣叫Benedict,除了Marvel的電影,黃凱旋之前還參演過其他大製作,例如,《普羅米修斯》(Promethrus)、《火星任務》(The Martian)、《滅絕》(Annihilation),大家有無留意他的演出呢?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓