港鐵擬改用QR CODE入閘 網民鬧爆:仲慢過用八達通!

文: Toby Mok
2018.05.11

依家電子付款盛行,好多時買野都用電子付款,繼之前有街市推行用二維碼付款之後,最近港鐵亦都計劃加入二維碼(QR CODE)付款方法,大家以後搭港鐵入閘就可以改用SCAN QR CODE的方法。不過大部分網民就表示用SCAN QR CODE方法入閘會比用八達通效率更低。

要使用QR CODE入閘,乘客首先要在入閘前準備好QR CODE,然後在入閘前出示,而收費方法則採取「先搭車後付款」的形式。

港鐵最近已經在官方網站公開招標,看來港鐵日後用QR CODE付款入閘是不能避免的事。

不過其實港鐵一早在2015年就已經率先在機場快線增設QR CODE入閘機試試水溫。

不過服務只限購買機場快綫旅遊票、遊客全日通同遊客過境旅遊票,而且乘客要首先上網買飛,之後系統先會將QR CODE傳送到乘客的電郵,然後乘客再在閘口前出示QR CODE入閘。

過程其實都算繁複,所以希望港鐵全面推行QR CODE機的時候會有更快捷的買票入閘方法。

但有很多網民就擔心入閘前又要準備好QR CODE,去到閘口仲要等新機慢慢SCAN,分分鐘會比現在用八達通入閘更浪費時間

更有人擔心繁忙時間例如上下班鐘數,QR CODE入閘方法能否同時應付大量的人流

大家又點睇港鐵公司推行QR CODE入閘計劃呢?

 

圖片及資料來源:MTR, FB@MTR

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓