《死侍2》再抽「狼人」水 旺區設有味廣告牌獲網友激讚

文: 王庭芝
2018.05.16

各位超級英雄片迷看完《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:Infinity War),下一部要入戲院看的電影當然是《死侍2》(Deadpool 2)!《死侍》首集就開創「18禁」超級英雄電影先例,續集亦不例外,繼續大玩不文笑話和一刀不剪的血腥暴力場面,今次香港的宣傳亦落足心機,在紅隧口、彌敦道等當眼地方設置大型廣告牌,大大隻字寫住宣傳標語「更粗 更長 更大 更硬」,令人想入非非,貫徹「死侍」夠賤的性格!

同上集一樣,《死侍2》在香港已列為III級,今次香港發行商的宣傳更索性玩大佢,於紅隧口和彌敦道都分別設置大型廣告牌,「死侍」打開雙手,配上宣傳標語「更粗鄙 更長氣 更大牌 更硬淨」,最抵死之處莫過於刻意突出「更粗、更長、更大、更硬」這幾個字,令人充滿暇想,自問好pure好true的朋友千祈唔好問點解。唔少網友都大讚今次《死侍2》宣傳夠晒貼題又抵死,完全配合電影風格。

另外,發行商最新公開的一款海報大玩手繪風之餘,又抽「狼人」水,上面一句宣導標語提到「隊冧狼人嘅賣座班霸,」可能大家都知《死侍》係第一套「18禁」超級英雄片,而X-Men狼人外傳系列的《盧根》就係第二套,作為「X-Men」一家親之餘,「死侍」未拍成獨立電影之前又在《狼人》現過身,相信「狼人」的水抽極都唔會完,不過《死侍2》又點止張海報抽「狼人」水,唔怕話埋畀大家知,電影裡面都「狼人」相關的笑位,至於點抽水法?就等大家自己入戲院睇啦!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓