鍾嘉欣拍隨性陀B照宣布今胎係仔仔 5個圈中影孕照最靚女星

文: Ling Kwok
2018.07.06

鍾嘉欣(Linda)自三月宣布再懷第二胎後,近日再度公布今胎BB的性別!見到嘉欣BB肚上有藍色心心,證明今胎是仔仔!對於鍾嘉欣來說,就是可以湊到個「好」字!而嘉欣上載一連幾張的陀B照!

其實早幾日嘉欣都有上載巨肚照,左右兩邊分別有藍色同粉紅色心心,叫大家估下BB係男定女。

而今日再出Post開估,心心只剩下藍色一邊,證明係仔呀!

相中見到嘉欣BB個肚已經好大個,而相片風格非常清新隨性,嘉欣BB坐在床上,非常從容,很期待BB仔出世。

而圈中有唔少準媽媽或者媽媽都會在懷孕過程及生B之後影輯靚相,為小生命留下一個重要的回憶,而這些照片都有落過心思。

就好似胡杏兒,與老公Philip特意在陀B之前拍一輯高貴型格照,已經非常恩愛。

而她「卸貨」之後,特意再與老公,再帶埋囝囝Brendan補拍一張有型全家福,非常有意思。

而官恩娜懷有第二胎Aurélie之前,她與老公及囝囝Gabriel拍了一輯小清新風格的家庭照。

Ella一身白色通花連身裙,用靚媽來形容她實在當之無愧。

至於Dear Jane主音Tim與老婆楊洛婷迎接女兒Tanya之後,為此而拍全家福。三人互相依偎,非常溫馨。

還有陳智燊與宋熙年這對恩愛夫妻,雖然BB未出世,但都有與在腹中的BB拍家庭照。

後來去旅行,陳智燊都有從後擁抱宋熙年,並摸著肚拍照,盼望BB的出世。

圖:鍾嘉欣、胡杏兒、官恩娜、楊洛婷及宋熙年IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓