三星Note 9售價近萬蚊! 大玩鮮艷配色吸引年輕人?!

文: Toby Mok
2018.07.15

雖然早前Samsung就表示新一款手機note 9將會於8月9日在發布,不過近日就有疑似note 9的宣傳海報流出,海報見到今次即將推出的note 9似乎會採用比較大膽的顏色,而且有消息指note 9的價錢亦會比上一代的note 8更貴,一齊睇下傳聞note 9究竟咩樣!

從海報中可以看到今次note 9疑似會選用比較鮮艷的顏色,除了藍色次外,有外國媒體techrader透露Note 9仲有機會提供黃色、紫色、黑色等俾大家選擇,未知加入新顏色是否想迎合年輕人市場。

外國媒體techrader消息指,新款Note 9定價有機會會比Note 8更高,估計售價大約會是$9,107港元,售價接近一萬蚊。

從近日流出的宣傳海報可見藍色款的Note 9有機會會配上黃色的 S-Pen ,而至於其他款色的顏色配搭則有待更多消息流出。

而從海報亦見到Note 9機背的外觀同上一代的Note 8接近,相信Note 9機背的設計與Note 8大致相同。

而Note 9與Note 8唯一不同的地方是指紋識別器的位置有所調整。Note 9的指紋識別器會變了在鏡頭的下方。

而機底部份有機會會保留3.5mm 耳機插頭。

 

不過有關圖片仲未得到Samsung方面証實,一切消息都要以官方宣布為準。

新款Note 9有機會要接近一萬蚊先可以到手,大家又覺得值唔值呢?

資料及圖片來源:techrader, /LEAKS, FB@Samsung mobile


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓